Hylland Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Har ein venn av meg som har eit lite problem med bilen sin... Han har ein 97 modell Bmw 520 der han ikkje får opp døra framme på passasjersida... Han har prøvd absolutt alt, men det ser ut som om låsen er i vranglås!!! Nokon som har hatt dette problemet med bilen sin??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 han har 99% sikkert feil med en sentralås styring som sitter i døra. har hatt samme problem på min høyre bakdør. fikk det bytta på et BMW verksted. de kan åpne døra igjennom diagnoseutsyre slik at de får av trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Han har vært på bmw med den, men dei har ikkje klart å få opp døra... Ingen som har hatt problemet før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 klare han ikkje å skru dørtrekka av når døre er lukka igjen? er trangt å er mulighet ho å ødelegge litt... men må man så må man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Han har vært på bmw med den, men dei har ikkje klart å få opp døra... Ingen som har hatt problemet før? Har hatt det samme problemet engang jeg oxo.. gå til folk som kjenner bmw virkelig godt. Tydeligvis gjør ikke de bmw folka vennen din var hos.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Har hatt det samme problemet engang jeg oxo.. gå til folk som kjenner bmw virkelig godt. Tydeligvis gjør ikke de bmw folka vennen din var hos.. mvh Hav Det skulle jeg til å skrive også... finn et annet BMW verksted ! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Han har vært på bmw med den, men dei har ikkje klart å få opp døra... Ingen som har hatt problemet før? Har hatt det samme problemet engang jeg oxo.. gå til folk som kjenner bmw virkelig godt. Tydeligvis gjør ikke de bmw folka vennen din var hos.. mvh Hav Korleis fekk du opp døra da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå