Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del tråder her på forumet ang angleeyes, og det virker som om et problem som går igjen er at de slutter å virke etter en stund, endten helt eller delvis...

Er dette noe som avhenger av hva slags merke man kjøper?

Må man bytte hele lykta, eller bytter man bare pærer?

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

På inpro sine er det relèt som er dårlig, mitt tok kvelden etter 2mnd, åpnet relèt og det var fullt av rust og Irr. Byttet det til et vanlig arbeidsrelè.

Skrevet

Jeg har hella, 90% fornøud. Man bør bytte pærene til angel-eyes før man setter inn lykta, for de som sitter der går vldig fort og da er det kjedelig å måtte ta ut lykte for å bytte dem, man må nemlig ta ut hele lykta og dele den for å bytte pærene til "ringene"

Men faen å mye penere bilen blir, værtfall i skumringen

Skrevet
På inpro sine er det relèt som er dårlig, mitt tok kvelden etter 2mnd, åpnet relèt og det var fullt av rust og Irr. Byttet det til et vanlig arbeidsrelè.
Hva ble symptomene da Pjukern?

Relèt tok rett og slett kvelden, altså det virket ikke. Ikke noe lys i ringene.

Hella lever ikke angeleyes til e34 // e30 såvidt jeg vet.

Skrevet
Jeg har hella, 90% fornøud. Man bør bytte pærene til angel-eyes før man setter inn lykta, for de som sitter der går vldig fort og da er det kjedelig å måtte ta ut lykte for å bytte dem, man må nemlig ta ut hele lykta og dele den for å bytte pærene til "ringene"

Men faen å mye penere bilen blir, værtfall i skumringen

Har heldigvis ikke trengt å bytte pære de 9 mnd. lyktan har vært i bruk:)

Helt enig i at bilen blir penere med Hella Angel-eyes :girly:

MINE ENGLER :clap:

p1010098vh8.th.jpg

Skrevet
Og at de ikke må være så kjipe å korte inn ringene så mye.. de er for små. :?

Enig! :)

De er for små i forhold til selve lykta..

Har ikke hatt noe problem med FK sine Angel Eyes

Skrevet

Hella lyktene til "lilla Cupê" er ikke sånne som jeg har, jeg har hella med pærer oppe. pluss at ringen min dekker det hele.

bilde0231gj9.jpg

bilde069tg2.jpg

Skrevet
Mitt inntrykk er at In-pro sine slutter helt eller delvis å lyse, fyller seg med vann osv.

Iaf på modellene til E30 og E34.

Jeg har hatt problemer med disse lyktene til min E34 ja :? . Pærene sluttet gradvis å lyse. Leverandøren(KOED) påstår at dette er første settet av 100 solgte som dette har skjedd. Etter at de har vært i kontakt med In.pro, så har jeg fått tilsendt nye pærer. Har rett og slett ikke giddi å montert de, da jeg heller vurderer å montere "bimmian ringer" i de i løpet av vinteren.

Sånn så mine lykter ut etter ett halvt år på bilen :? .

Dig_kam_662.jpg

Skrevet

hella er jo de som lager ringene orginalt til bmw da så.. ikke si at dem ikke veit hvilken vei dem skal stå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...