Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg monterer inn "djeveløyne" i blue neon for kunder (ta gjerne kontakt) .. vet ikke om det er så lovlig, men faen så sinna bilen blir :) !! monteres kun på fjærnlysa.. rød farge vil gjøre røde biler sinnsyke :lol:

bruker dioer fra www.dioder.no og de går jo aldri :) monterer seff inn motstand slik at du ikke får problemer med feilanvisning "pærevarsleren" i KI ..

devils_eyes.jpg

angående spørsmålet så har jeg ingen ærfaring angående ettermonterte Hella el lign angel eyes.

Skrevet

Hella produserer skikkelig bra lykter. Noen som vet om de lager baklykter også? hadde vert bra! :lol:

syns d er passe størrelse på ringene! lyser hvertfall krafrig nok!

bilde055vf9.jpg

Skrevet
Hvordan bytter man pære på de ulike angeleyes-lyktene da?

pærene til ringene da?

Ja!

på hella må du ut med lyktene å dele di i 2 for å komme til dei pærene tror jeg!

Skrevet

Valget står nå mellom FK og Hella... Er Hella verdt de ekstra pengene?

Hvordan kobler man dem til ledningsnettet? Er det Plug and Play?

Skrevet

Til dere som har kjøpt og montert disse ----> umnitza predator chromium ringene! :wink:

Jeg har bestemt meg for å kjøpe disse ringene jeg også, men hvordan type ringer er det dere har kjøpt?

De originale - 6000K? Jeg har litt lyst å bestille de ringene som er på 8000K, men blir lyset litt for lyst/hvitt i dagslys? :?

Skrevet
Valget står nå mellom FK og Hella... Er Hella verdt de ekstra pengene?

Hvordan kobler man dem til ledningsnettet? Er det Plug and Play?

liker du store "gulhvite" litt svake ringer velger du kanskje FK sine?

men liker du litt mindre ringer, sterkere lys med litt blåskjær i, går du for Hella sine.

Hella sine sett følger det med adapter til å "bare" koble rett på. nesten hvertfall.

Your choice man!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...