///M Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Legger ut denne for en venn av meg Pent brukt Nokia 6280 selges, ble kjøpt for noen måneder siden, selges grunnet kjøp av nyere mobil, følger med alt av datakabel,programvare. TEST AV MOBILEN http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/nokia_6280/24579 SPESIFIKASJONER http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=34058&view=specifications BILDER http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=34058&view=images&PHPSESSID=f3dcf0c3def63d6d329313d2743f342b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2006 1500kr ikke operatørlåst 1750kr med 512mb minnekort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Følger det med kvittering fra butikk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 ja.Kvittering følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Har den vært innom verksted og fått ny software? Majoriteten har sliter jo det den feilen... (Min egen samt naboens er faktisk på verksted nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Min er faktisk på verksted og no, men det er slikt som blir fikset i full fart... Tar en liten uke... Softwareoppdateringa på 6280 har nemlig førsteprioritet grunna at det er så mange som har den samme feilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 visste ikke noe om dette jeg,men kan få fikset softwareoppdatering før den selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Min er faktisk på verksted og no, men det er slikt som blir fikset i full fart... Tar en liten uke... Softwareoppdateringa på 6280 har nemlig førsteprioritet grunna at det er så mange som har den samme feilen! Vel... i morgen er det 3 uker siden jeg leverte den inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Nokia - Connecting peolpe???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Min er faktisk på verksted og no, men det er slikt som blir fikset i full fart... Tar en liten uke... Softwareoppdateringa på 6280 har nemlig førsteprioritet grunna at det er så mange som har den samme feilen! Vel... i morgen er det 3 uker siden jeg leverte den inn.... Hadde samme problem, både en kompis og naboen sin røyk..så bytta min i en SE w810 har vært meget bra til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Min er faktisk på verksted og no, men det er slikt som blir fikset i full fart... Tar en liten uke... Softwareoppdateringa på 6280 har nemlig førsteprioritet grunna at det er så mange som har den samme feilen! Vel... i morgen er det 3 uker siden jeg leverte den inn.... Hadde samme problem, både en kompis og naboen sin røyk..så bytta min i en SE w810 har vært meget bra til nå! Med Sony Ericsson slipper du også å levere inn telefonen når du trenger ny firmware.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Nokia - Connecting people???????? Nei hadde bare tull med dei, bytta til SE, har 3 SE telefonen no, meget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 1000? garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå