VillKapping Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Vann smører jo ikke noe særlig akkurat, men har faktisk ikke hørt en eneste knirkelyd jeg etter jeg kjørte vinduet opp og ned når det regnet og nå er det ihvertfall tørt igjen! Er det i orden så er det i orden, trenger ikke vite hvorfor jeg da.. Deep dish: Bivoks!? Seriøst? Møbelpuss i Bmw'en?
en325ic Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Eller stole på den gode gamle vaselinboksen.. ja d hadde vært bra å kjørt runt med vaselinboksen i biln me en kompis i passasjer sete
mms Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 knirker for tiden noe sinnsykt i bilen min og. tror det er foringene ja, hver gang jeg drar på, blir det sinnsykt med knirking bakfra.
Stian333 Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Noen som har peiling på hva som er feilen når det kommer knirking fra høyre bak. Dette er på en E46. Foringene og dempern på høyre siden er helt greie . Noe som må smøres opp?
Stephan.s Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Noen som har peiling på hva som er feilen når det kommer knirking fra høyre bak. Dette er på en E46.Foringene og dempern på høyre siden er helt greie . Noe som må smøres opp? Tårnlagerbytte.
Stian333 Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Okey. Så det MÅ byttes? Kan ikke smøres opp litt slikt at det ikke knirker? Må man under bilen får å bytte denne? Regner med at det heter stødlager på GS-bildeler.
Stephan.s Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Okey. Så det MÅ byttes? Kan ikke smøres opp litt slikt at det ikke knirker?Må man under bilen får å bytte denne? Regner med at det heter stødlager på GS-bildeler. På min e34 hadde jeg en utålelig knirking som kom helt tydlig fra bakdemperene. Skrudde ned demperen og så på tårnlageret så hadde det en vandring på 5 mm i hver retning. Skulle du være så "heldig" å ha det samme så er et bytte å anbefale Et tårnlager er ikke så dyrt. Men nå snakker jeg om e34. Usikker på hvordan det er på e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå