John H Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Vil ikke anbefale lakk på boks. Jeg brukte det når jeg opplakkerte fronfangeren min. Det ble STOR fargeforskjell + at lakken på boksen var rett og slett daff. INGEN glans what so ever.Betalte 250,- (!) for en boks med svart metallic. Bortkasta penger. Må omlakkere fangeren på nytt av lakkverksted. Just så du veit Husk å hive på ett lag eller to med klarlakk også da smarten.. Fikk et lakkverksted til å blande / fylle boksen med lakk. Altså, Diamond Schwartz 181 (eller hva den lakkoden heter). Den så bra ut før den tørka, men MATT ble den endelig. Temperaturen var ca 20C og jeg hadde på 3 lag klarlakk. Ikke vet jeg hvorfor det ble så elendig resultat. (brukte også mange lag grunning før jeg lakka). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 masse flotte svar. men er usikker. mye koster det f¨år 1 liter lakk ? og hvor mye rekker det til ?= tenker å ikke bruke spray! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 masse flotte svar. men er usikker. mye koster det f¨år 1 liter lakk ? og hvor mye rekker det til ?=tenker å ikke bruke spray! Om du skal lakke bakrutespoilern og øyelokk så har du NOK lakk med en liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 masse flotte svar. men er usikker. mye koster det f¨år 1 liter lakk ? og hvor mye rekker det til ?=tenker å ikke bruke spray! 1liter rekker vel til en del mer enn spoiler og pynt.. pris? 1liter lakk,herder,tynner og klarlakk? 1800kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Priser varierer mye. På jobben får jeg tak i base for ca. 300-350(+mva) pr. liter. Klarlakk til ca. 200(+mva) pr. liter i tillegg kommer tynner til basen og tynner og herder til klarlakk. Skal du lakke på plast vil jeg anbefale å bruke skikkelig plastgrunning for å få skikkelig heft. Gjerne et strøk eller to med slipefyller oppå der igjen som du sliper før du legger på base og klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå