Kristian Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid ... 73103&q=m3
Espen M33 Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Forsåvidt gammelt nytt, men jeg tåler definitivt å se den kjøringa der både en og to ganger til. Heftig!!!
FTE Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Biltema-vingen ødela hele utseendet på den. Var det downforce de var ute etter, hadde en sport evo vinge gjort jobben mer enn godt nok...
[space] Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Helt rått hvordan han henter inn den sladden. Ikke hvem som helst som hadde gjort det etter ham tror jeg...
Espen M33 Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Biltema-vingen ødela hele utseendet på den. Var det downforce de var ute etter, hadde en sport evo vinge gjort jobben mer enn godt nok... Sportevo vingen er nok kraftig utdatert når det gjelder funksjon. Tørkestativ i aluminium (eller biltemavinge som du kaller det) gjør nok jobben med å gi downforce mye bedre. Og når det gjelder motorsport så er jo tross alt funksjon viktigere enn form.
FTE Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Biltema-vingen ødela hele utseendet på den. Var det downforce de var ute etter, hadde en sport evo vinge gjort jobben mer enn godt nok... Sportevo vingen er nok kraftig utdatert når det gjelder funksjon. Tørkestativ i aluminium (eller biltemavinge som du kaller det) gjør nok jobben med å gi downforce mye bedre. Og når det gjelder motorsport så er jo tross alt funksjon viktigere enn form. Er klar over at kontruksjonen er over 15 år gammel, men kan faktisk ikke tenke meg at biltemavingen gir så mye bedre downforce enn sportevo-vingen da sistnevnte fungerte meget bra da disse bilene regjerte banene nedover i Europa. Spesielt extended-versjonen. Mulig den er et bedre valg her hvor de kjører smale og svingete veier, men evo vingen ble framstilt for å kunne brukes på forskjellige baner (derav justeringen) og f.eks Nürbergring ble anbefalt å kjøres på høyeste stilling Har ingen fakta å vise til her, det går egentlig mer på hva jeg tror
Espen M33 Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Jeg tror du snakker av ren overbevisning og null fakta SE vingen er jo optisk sett den klart peneste vingen man kan ha på en E30 M3, men du kan jo se hvordan dette med vinger har utviklet seg i dag. Skal man være med i "the upper class" så er rett og slett SE-vingen for liten. Og da snakker jeg om funksjon selvfølgelig. Man skal ikke undervurdere virkningen av disse fæle greiene som står bak på mange av dagens racingbiler. De billige kopiene som står bak på diverse hondaer, hyundai accenter etc er jeg derimot mer usikker på.
FTE Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Jeg tror du snakker av ren overbevisning og null fakta Bra observert. Som jeg skrev, har jeg ingen fakta å vise til Evolusjon er ikke til å unngå og dagens vinger ser vel for det meste ut som den som sitter på denne bilen. At de utfyller sin funksjon er jeg sikker på, trodde bare ikke de var SÅ overlegne i forhold til SE/extended vingen.
JE Motorsport Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Mulig han ble litt svett og pulsen økte litt der etter den rattinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå