Gunnar Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Månedens bil august 2006 Ja, da var det endelig ny månedens bil på plass etter en tom juli-måned på grunn av manglende bidrag. Her er en med riktige skiltholdere! Bil 2004 BMW E60 520iA Eier Tom aka T.A.S Eksteriør Shafire sort metallic med M5 fangere. 19" SA 17 med 245/35 ZR 19 og 265/30 ZR 19. Samme dekk som leveres på Porsche Cayenne. Interiør Originalt interiør med skinninteriør i Amethyst. DVD-spiller for baksetepassasjerer. Utstyr Elektrisk skinninteriør, grønt felt i overdel av frontrute, elektrisk takluke i glass, navigasjonssystem business, bluetooth telefon, PDC, nedfellbar bakseterygg, kjøling i midtarmlener, elektrisk ratt, cruise control, +++ Motor M54 - 2171ccm. 170hk og 210Nm. Annet Bilen ble kjøpt brukt av Oslo Bilsenter på èt årsdagen til E60. Bilen var administrasjonsbil og hadde kjørt ca 28 000km. Bilen har forandret seg en del siden den gang. Planer Jeg er allerede fornøyd, men det gjenstår noe for at den skal bli perfekt.. Jeg satser på å få på et senkesett i sommer og det blir sikkert noe småtteri med tiden.. 18" vinter og vakrutespoiler er sterkt ønsket.. Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Ska sej så fine den har blitt.. blei flotte bil denne måneden og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Den bilen der har bare blitt finere og finere En helt klart verdig vinner av månedens bil i August! Gratulerer T.A.S! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Pen bil T.A.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Ser skummel ut i mørket! Gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 er det 19"? så nesten litt smått ut men flott bil ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 senk litt til om du har gjort allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 pen bil. Pen katt. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Jøss, dette var morsomt.. Takk for hyggelige tilbakemeldiger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Veldig pen bil! Litt overdimensjonert katte kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Veldig pen bil! Litt overdimensjonert katte kanskje? He-he, stemmer vel ganske bra det. Katta er større enn nevøen min og naboens hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Flott kjerre du har T.A.S! Men jeg synes ikke felgene du har valgt passer bilen! Her er noen bedre alternativer! (mener jeg da ) http://www.stylabilen.se/galleri/BMWE6012.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Flott bil Eneste jeg har å sette fingeren på er at du burde hatt krom-ringene i nesebora Du har til og med krom-lister rundt dørene.. (noe jeg synes er penest) Synes også felgene dine var spesielle og tøffe, noe som ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Nyyydelig katt og søt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Felgene og grillen blir som de er. Fronten ble mye hissigere med sort grill og shadowline kommer senere. Hvis det er felger jeg skal bytte ut er det vinterhjulene.. Katta er fin den, men dyr i drift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå