Gå til innhold

selges bmw 535i e34 89 modell--SOLGT


///frank
 Share

Anbefalte innlegg

selger min bmw 535 i e34

Beskrivelse

beige skinn intriør, alt elektrisk,bilen er eu-godkjent mai06,hvite blinklys bak,angel ayes, ,super sprint effektanlegg.skiftet endeledda H/V og stab staga.ring 95004315 eller PM for mer info.............

Utstyr

ABS, Alarm, Alu. felger, Defa pakke, Diffsperre, El. just.seter, El. just.speil, El.vinduer x 4, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Radio/CD, Regnsensor,V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sportsseter, Startsperre, Utetemp., Metallic,

PS:alpina felgane er ikke med som er på bilda :wink:

selges for minst 45000,- eller bud 8)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lien: Er dette noe du vet (at den er strøken) eller er det noe du "ser" ut fra bildene?

Til trådstarter:

Hvordan er det med rust på denne?

Mulighet for å få tatt en NAF-test på den?

det er to rust hull,bakre kanal på høgre side og frem på passasjer siden under,ute tempen fungerer ikke.joda naf test går and.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for den hvis jeg vil ha den på naf kontroll og få den fraktet til Haugesund?

Er det mulig å få forsikret en 535 på en 18 åring?

naf test kommer rundt hjørne.frakt til haugesund??hmm må jo sendes på hurtigruten da og det er vel midt i sesongen nå så det kan bli dyrt da :roll: tror det du vil få forsikring tror eg da,men det er jo berre å ringe forsikring selskap :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er meget strøken selv om den har gått langt! Og når det i tillegg er M30B35 så løp og kjøp, kilometerstand ikke noe problem!!

strøken er den nok ikke,men ikke mye mangler :D ,motor og drivverk er utruli god på denne bilen,har hat bil nå i eit år og iike noe kødd med motorn/drivverk men det er ein billi bmw 535..tror det er ikke motor/drivverk som går til h---- her først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rusten du snakker om, vanskelig å komme til for å få det fjernet?

Hvilken felger er det du selger bilen med da? :)

tja er jo ikke noe sveisar sjøl da :roll: men tror det går bra å komme til der ja.felgene er 15" alannso trur eg dem heiter.men kan og ordne m5 felger til 4000,-ekstra som ein eg kjenner som har.er det bardu du er fra?kjører forbi der på fredag.ska på tur til sverige(kiruna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. Ja jeg bor i Bardu, men er på jobb fra 10:30 til 18:30.. Når tror du at du er i området? Hadde vært supert å fått sett på den ;)

Om du er her mens jeg er på jobb så skal jeg alltids klare å snike meg unna for å få sett på den ivertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. Ja jeg bor i Bardu, men er på jobb fra 10:30 til 18:30.. Når tror du at du er i området? Hadde vært supert å fått sett på den ;)

Om du er her mens jeg er på jobb så skal jeg alltids klare å snike meg unna for å få sett på den ivertfall ;)

starter vel i 3tida på dagen fra tromsø.send PM til meg med tlf nr dit :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...