Saltkjelen Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Jeg har brukt søkefunksjonen i forumet, men har ikke fått de svarene jeg er ute etter.. Jeg er svært redd for at jeg ikke kommer fram på hytta og må i den anledning vurdere justerbart senkesett. Er det noen her som har erfaringer med justerbart senkesett? Legger man inn knapp i bilen til justering? Hva bør et gjennomsnittlig justerbart senkesett koste? Alle svar mottas med stor takk!
siimen Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 vet maxtrac har et slik elektrisk ett. skjekk ut det på www.maxtrac.no ellers så er somregel justerbare senkesett så man må under og skru
Ole-P Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 finnes dempere som man kan heve å senke bilen innenifra men du vill ikke koste på det for å komme frem til hytta. er dyrt og vet ikke om det er mulig å få kit til din bil eller om det må knotes mye for å få et universalt til å passe. men vanlige justerbare kit justeres ved å skru på en ring (som vist på ilustrasjons bilde under). og er ikke lange stunda det tar å heve eller senke mellom max og min. om disse senker fra org og ned til en viss senking. eller bare mellom feks 40-80mm vet jeg ikke men finnes sikkert mange varianter der ute, er den lilla ringen som skrus opp eller ned avhengig om du skal senke eller heve. håper dette gjorde deg litt klokere.
Saltkjelen Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Jeg ble klokere av innlegget ditt, takk.. Hvis det ikke er helt den store prisforskjellen tror jeg at jeg går for elektrisk, men hvis forskjellen mellom manuell og elektrisk er en E30 320i, da dropper jeg det elektriske. Takk for nyttige svar og link. Jeg skal prøve å få tak i et justerbart gjennom en felgforhandler..
John H Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Kan ikkje si at eg har hørt om elektrisk justerbart senkesett før..tviler på at det finnes..men luft eller såkalte "hijackers" derimot det finns, men det er også meget dyrt.. Her er et eksempel fra streetdesign.no til e36 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6529 Men vanlige justerbare som skrus opp er helt kurante saker det, så lenge en ikkje skrur opp og ned bilen hver uke, da blir det slitende.. Men kjøp skikkelige rustfrie da når du først kjøper, er noe dritt hvis de setter seg hvis det er heller sjeldent en tar bilen opp og ned.
Michael Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Luftfjæring er jo en mulighet da, men det blir jo fryktelig omfattende og dyrt.
Saltkjelen Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Så lenge det koster en halv kompressor er jeg ikke interessert i å gjøre det. Vi får se hva Bent's dekkservice klarer å skaffe til meg..
|Andreas| Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Jeg har akkurat det samme problemet. Har lyst på lavere bil, men er redd for at jeg kan komme til skade for og knuse fronten ved kjøring Et senkesett som kan heve og senke bilen fra coupen ville egentlig vært meget bra Så, hvis du får noe nyttig info fra Bernt's dekkservice, del gjerne med oss
Saltkjelen Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Det skal jeg gjøre. Siden jeg er litt kamerat med han og bruker han hele tiden skal du ikke se ifra at jeg kan få det en del lapper billigere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå