Gå til innhold

Klima oppgradering E36...


Håvard ///M3
 Share

Anbefalte innlegg

Har oppgradert klima anlegget litt. Hadde den gamle typen:0d909729.jpg

Etter en del timer med skruing ble det slik:

IMG_1877.jpg

Alt fungerer helt fint så jeg er strålende fornøyd.

Slenger også med dette bilde av mattene som jeg kjøpte i vår som jeg enda ikke har fått vist fram.

IMG_1876.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan begynne med å si at det var et slit.. Hele dsjbordet måtte fjernes for å få ut viftehuset,som må byttes til et nytt. Men når det gamle viftehuset er ute er det bare å sette inn det nye,som passer rett på ledningsnettet/kontaktene som alt sitter i bilen. Så heldigvis slipper man noe skjøte/koble jallamekk selv.Fikk en del bedre plass bak kjørekomputeren også da styreboksen til det gamle varmeapparatet sitter der med tre feite ledningsbunter som fjernes sammen med viftehuset. Styringen til det nye sitter i betjeningspanelet. Luftedysen som sitter i senter må også byttes,da den gamle merkelig nok er elektrisk styrt og den nye mekanisk(wire ned på et spjeld) Så alt er plug and play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet i samme slengen gulvteppet så det var endel jobb ja,men er kjempe fornøyd nå. Er VDO instrumenter som jeg tror ble bestillt fra kollevold eller noe slik.. det må jeg sjekke opp. Er samme instrumenter som sitter i z3 m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...