[space] Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Har en Seamaster GMT replica klokke jeg ikke bruker så mye. (Har for mange klokker...) Pris: 1000,- (Dette er ikke noe typisk dritt du får kjøpt i syden...) PM, i tråden, eller mail simon@projectzwei.com Bilder jeg har tatt av den: Eneste forskjell en kan se fra orginalen er at orginalen har svart datohjul med hvite tall. Detaljer: MOVEMENT: Asian Automatic 21J CASE DIAMETER: 41.5mm THICKNESS: 14mm DIAL COLOR: Black Dial with Wave Motif CASE MATERIAL: Stainless Steel 316L BRACELET: Stainless Steel 316L Double Deployant Bracelet FRONT GLASS: Synthetic Sapphire BACK GLASS: Solid Engraved Case Back BEZEL: Uni-directional Bezel Anti-clockwise HACK MOVEMENT: Yes CLASP TYPE: Double Deployant Clasp DATE INDICATOR: At 3:00 position Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Ser jeg la ut noe høy pris. Ny pris 700,- / bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå