Gå til innhold

Nøkler til bmwen min :)


BMVW Daniel
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan jo bytte alle en gang til. Da får du med en lapp som det står en kode på itilfelle du må lage en ny en gang i fremtiden.

Jeg kjøpte alle låsene nye til min E30M3. De kostet 1500kr hos BMW.

Da fulgte det med begge dørlåsene, tenningslås, hanskerom lås og bagasjeromlås og 3 nøkkler.

Tok et par timer og bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi !! ringte til jæger sentrum her i bergen og de påstod at eneste muligheten å få ny nøkkel va å bestille via bmw... bestillte eg å betalte 300-350 kr for ny nøkkel som viste seg å ikkje passe... er litt missfornøyd med infoen å servicen der men har ikkje hatt så masse med de å gjøre heller da utenom nøklene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva den heter den jeg var hos men den ligger i fabrikkgaten på minde i bergen, ligger 2 låssmeder der,jeg brukte den mermest byn :) Er ikke så veldig kjent med navn og slikt men for deg som er fra bergen burde det vær lett å finne :P Vist ikke kan jeg nok finne ut litt mer spesifikk hvor og hva den het!

Hvor teknisk utstyrt de er vet jeg ikke men det var vertfall ingen problem til min E30 M3! Selv med en knekt nøkkel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjekket nettopp pris på nytt nøkkelsett til min E36 compact og trondsen bil som er bmw forhandler skulle ha 4800 + moms for nytt nøkkelsett...!! er det noe som ikke stemmer her? tror låsene eller nøkkelen er slitt for jeg får ikke låst bilen i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...