dreaz Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Jeg bor i Bergen. Det er fullt mulig å prøve dem på bil for interesserte.Ser at du 'dreaz' bor i Moss så det blir vel ikkje så lett for deg.. hmmm blir langt ja.. har kæsj å digger de felgene men kjipt om ikke går bør vare et. på 35 ca på cabben. bilen står nå med 80/60 senk allt for mye å subber med 225/45/17 hehe skal ha på 30/15 til uka å har tenkt 18" men hadde jo vært nice med 19... kjenner ingen som har en litt senka cab a;)? ser jo du sier selger fordi subber.. er din senka mye? ska høre pris hos en som valser i morgen.
Kim Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Kan jo legge inn et svar her jeg da siden jeg hadde de på bilen... Min skjermer er valset, dog ikke så mye, men de subbet bak hos meg hvis jeg hadde 1 person baki. Har justerbart understell på den og den var ikke senket mye bak når de stod på. Det er i hvertfall sånn jeg hadde det med min bil når de stod på den..
dreaz Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Kan jo legge inn et svar her jeg da siden jeg hadde de på bilen...Min skjermer er valset, dog ikke så mye, men de subbet bak hos meg hvis jeg hadde 1 person baki. Har justerbart understell på den og den var ikke senket mye bak når de stod på. Det er i hvertfall sånn jeg hadde det med min bil når de stod på den.. jeg skal skjekke pris på valsing i morgen.. må nok d i tilfelle, subber jo nesten med 225 nå hehe men blir jo heva litt. 265 e¨r drøyt breit på e36.. men fett;) felgene ser jo tøffe ut med 235 dekk og da.
DaggEn Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Jeg har prøvd dem på e36 coupe med 50/40 senking og da tok dem såvidt borti ytterskjermen ved kjøring.. Utrolig fete felger. De som kjøper dem kommer ikkje til å angre.. hvor i bergen holder du til? jeg kommer fra åsane.. Jeg holder til i Morvik, Åsane. Hvor i Åsane kommer du fra då? Bare gi en lyd så kan du få se de eller prøve de. Mvh Dag Rune
Aleks Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 bor på flaktveit. kunne tenke meg å sett de hvertfall.. men eg har jo ikkje penger til å kjøpe de da.. men de er jo grise fet. du trenger ikkje rørlegger da? hehe
DaggEn Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Hehe.. nei trenger dessverre ikkje rørlegger. Har ikkje du noen du kan låne av då? Banken har jo billige forbrukslån.. Blir hvertfall jævlig feit på bil disse felgene..
Aleks Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 får lån i banken d vet eg .. har sikkert råd til de på sikt. men eg har hatt litt fri fra jobben i d siste.. romjulen og en uke i begynnelsen av januar.. var nede i militæret.. hehe kom meg heldigvis vekk fra faenskapen.. men er ikkje så higen på å låne mer penger til felger liksom..tipper min mor hadde klikket.. siden eg allerede har greie felger liksom..:S vi får se.. kjenner du han som driver morvik mekaniske?
DaggEn Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Hun hadde sikkert godtatt det når hun så kor feit de var Nei kjenner ikkje Tommy og Åge Bakkerud men kjenner nevøen Martin Bakkerud så meg å han har vært inne å mekket litt på det verkstedet før i tiden..
Aleks Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 ja eg MÅ høre m hun.. hehe.. hun er hjemme ra jobb i 9 tiden i kveld. kan gi deg en lyd da om hvordan d gikk. kor selges disse felgene? en eller annen dekksjappe.. ska bare inn å se litt på en annonse.. ka heter de?
DaggEn Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Jepp gi meg en lyd du. Husker ikkje ka de het de felgene. Jeg er ikkje hjemme no men kan undersøke og gi deg en lyd når eg vet d...
Aleks Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 kansje eg bruker en liten del av feriepengene på de. istedet for interiør.. ska egentlig ha m3 interør i bilen min til sommeren. men da får eg heller spare fram til d.. d som er kjipt er at bilen min er helt orginal utseendemessig.utenom senking..og effektanlegg.. burde jo gjort noe m d..
DaggEn Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Eg har et bud på 9500,- nå. Det blir litt for lavt men er absolutt ikkje langt unna..
Aleks Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 koffor skriver alle bump?? ka betyr d liksom hehe.. litt OT...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå