Hanzo/// Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 kom over denne e39 og lurte egentlig bare på hva folket mener om denne lakkeringen på bilen. var i hvertfall litt spesielt http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1180619 kan hende denne har vært vist før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 hvilken frontfanger er det han har på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Så merkelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Ser ut som en vanlig standardfanger med en "leppe"/ekstradel på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Likte det absolutt ikke.. trenger større felger og.. 18 er jo smått dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 personlig så synest jeg at det er litt pent med 2 delt farger på biler. spesiellt kombinasjonen grå/svart er jo stilig, men han hadde liksom ingen bra linjer på den lakkeringen. Men et godt forsøk var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 jo..folk er jo ulike..noen liker utfordrende, noen liker clean..jeg er clean typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 huff... skrekk og gru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Mener det er en Rieger leppe på orginalfangeren. Den ser faktisk ganske bra ut synes jeg. Resten av bilen var vel ikke all verden... Har sett mer stilfulle tofargede lakkjobber for å si det sånn... Og blir jo ogsp litt nedtur med "standard" felgene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Mange E39'er med spesiell farge kombinasjon i det siste. Denne syns jeg var en den bedre sorten, men bilen kunne trengt større felger og kanskje M speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Likte fargene på panseret, passet godt Men sidelakkeringen virket mer tilfeldig klattet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 gammelbil til en kompis av meg det der som har blitt ødelagt.. den lakkeringa der var harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Panseret var kult, men resten ble bare overkill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Var cleen spør du meg, i forhold til en mega stylet show bil. Skulle gjerne hatt den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 RÅÅÅ flott bil!!!men felgene passa ikke helt inn synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå