skiern Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Vil ha denne typen: Men hvor får jeg tak i disse og hvor er det billigst? Ser at både gsbildeler og koed har baklykter med hvite blink, men ser jo ikke ut som den indre delen er med? Noen som kan oppklare litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Ebay er billigst og ebay er best, med nye baklykter blir det nok fest! Errh Bare pass på at de er E merket hvis du handler fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Du tenker på de som sitter på bagasjelokket? eller pæreholderne? Lyktene er komplette fra Gs Bildeler. Kjøpte mine selv derfra. De som er på bagasjelokket er vel originalt hvite siden det er ryggelys? Mine var hvertfall det. Har ikke byttet de på bagasjelokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg tenkte på de på bagasjelokket. På noen av modellene er det jo rødt rundt det hvite til ryggelyset. Men det er kanskje forskjell på coupe og sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå