Gå til innhold

Trenger forsterker!!


Anbefalte innlegg

Jo lavere ohm du har på høyttaler elementene dess mere effekt drar du ut av forsterkeren enkelt forklart! Du må også sjekke at forsterkeren du kjøper kan dra 2 ohm``s last stabilt..

Men husk jo lavere ohm, jo mere strøm trekker den, da nytter det ikke med billige forsterkere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lavere ohm du har på høyttaler elementene dess mere effekt drar du ut av forsterkeren enkelt forklart! Du må også sjekke at forsterkeren du kjøper kan dra 2 ohm``s last stabilt..

Men husk jo lavere ohm, jo mere strøm trekker den, da nytter det ikke med billige forsterkere :wink:

så lenge man klarer å gi den nok strøm så er vel det greit,har en 1 farad kondensator og tjukke ledninger fram og til jord så burde vel ikke være noe greie det med strøm :? vaffal til en "vanlig" forsterker :D

Hehe.:D Du ville ha ein billig ein sa du? :wink:

Holdt på å si ikke sååå billig men blir vel litt gærnt å si :lol: ,men et sted må amn sette streken azz,ikke noe biltema søppel på denna karen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg har 2 stk rocford fossgate power forsterkere. den ene er for og drive diskanter og den andre er en mono blokk for og drive sub. vet ikke nøyaktig watt på denne men han ligger på ca 500w og driver en sub på 1000w fint i 2 ohm. du skal få begge for 1500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg har 2 stk rocford fossgate power forsterkere. den ene er for og drive diskanter og den andre er en mono blokk for og drive sub. vet ikke nøyaktig watt på denne men han ligger på ca 500w og driver en sub på 1000w fint i 2 ohm. du skal få begge for 1500 kr.

Har vist glemt å skrive at jeg har kjøpt meg en som jeg ska bruke foreløpig..ellers takk for tilbudet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...