ArneR. Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Hei folkens. Har nettopp gått til anskaffelse av min aller første BMW, en 520i touring 93 modell varebil. Eg skal registrere den på hvite skilter og trenger hovedsaklig et grått baksete i stoff, men er det noen som har komplett skinn interiør er også dette interessant. Jeg holder til i Sandnes, men kan komme å hente så lenge det ikke er alt for langt unna. Arne
ArneR. Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Ingen som kan hjelpe meg med interiør? Alt av interesse men helst komplett skinn. svart eller grått.
Roeper Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Hei Er på jakt etter det samme som deg. Hvis jeg får tak i kan du få baksetet mitt. Bor i stavanger
ArneR. Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 Genialt Roeper. Då får eg ihvertfall kvite skilter og har litt bedre tid på meg til å skaffe skinn. Hadde satt pris på om du gav meg en lyd på mail eller en melding på tlf: 411 47 462 hvis det skulle bli aktuelt. Mvh Arne
ArneR. Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Er fortsatt på jakt om noen har et interiør å selge meg!!!
Stonescream Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Om det går litt trått her, så kan du sjekke ut autpower.se hvor det sikkert finnes ett par interiør sett til salgs.
ArneR. Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Er innom de fleste sider daglig og det er dessverre lite å hente til touring der. De sidene eg sjekke er: www.autopower.se www.blocket.se www.traderamotor.msn.se www.ebay.de Tapte nettopp en auksjon på ebay.de, men eg får vel bare være litt tålmodig. Men det beste er hvis eg slipper å kjøre land å strand så klart.
Sir Hofstad Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Hva vil du gi for et fint grått baksete i stoff?
ArneR. Skrevet September 11, 2006 Forfatter Skrevet September 11, 2006 No har eg fått meg komplett skinn interiør, men ellers takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå