WAR_lock Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Hei. dette er min lille tråd om min kjære bil skriv gjerne en kommentar Litt info om min kjære "stjerna" Modell 1990 E30 Type : 318is (org) Km stand : 172.000 Lakk : Blå Metallic (laz...) Motor : God som gull Rust : 99% Rustfri (litt overflate) Det som er under arbeid Oppdatert 04/08-2006 Motor : Nedrebunnpanne blei skiftet idag. Lakken : Overflate rust, skal til polering etter helgen! så får vi se skal holde dere oppdateret med bilder under heile prosessen Interiør : nye stoler er på veg inn i bilen, di gamle var rimlig utslitt fikk taki noen sportstoler som sto på en 325IX aka min gamle bil. eneste minuset var at dei var i et annet rutenett en baksetene Karosseri: Dempere og fjærer er skifte bak, ALKO dempere med ApeX fjærer. grunnen er at lommeboka mi er ikke så stor akuratt nå Dempere framme fikk eg jo selvfølgelig feil !!! så har bestilt nye ApeX 60 mm framme og ApeX fjærer.. håper det kommer på iløpet av helgen! Dette var alt eg kom på i farta , men skal oppdatere iløpet av morra dagen.. Stay tuned...bye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Det her ser jo ut som et bra prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 driver på og legger inn bilder og slikt nå tar bare litt tid.. internetten min er litt treig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 The Car Slik ser den ut framme og dette bilde blei tatt for ca 6 mnd siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Bilder tatt den 03/08 2006 Bilde 1 Dagen før eg kjøpte bilen fikk den seg en liten smell av dama til han som eigde bilen!! litt små surt men fikk avslag i prisen Bilde 2 Et litt større bilde bak Bilde 3 Under arbeid Bilde 4 Under arbeid Bilde 5 Under arbeid Bilde 6 Under arbeid Bilde 7 ApeX på plass og i sitt ess 60mm Bilde 8 Motorommet Bilde 9 liten opprydning trengs nye stoler er på veg inn Bilde 10 Kabler til anlegg er lagt og unnagjort Stay tuned, More will come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Ser bra ut dette ! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Hvordan går det med denne bilen? Husker at broren min tok den inn fra tyskeland. vakker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå