arne-vig Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Noen som vet hvor mye arbeid og penger det trengs for å ettermontere nakkestøtter i en e30.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Det er veldig enkelt. Jeg brukte vel totalt under en time på å ta ut setet, montere festene for nakkestøttene og sette inn setet igjen. Kjøpte nytt monteringssett og brukte nakkestøtter hos GS. Tror jeg betalte ca.1000,- for alt, men er litt usikker siden det er 4 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 min ble faktisk levert med det originalt;D (må jo skryte litt, siden jeg har hørt det var sjeldent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Ettersom folk vet dette er det noen der ute som har montert veltebøyle til cab noen gang da? Min ble bestilt uten de veltebøylekassettene som er bak baksetet, går det å ettermontere og er det mye jobb / dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå