RenZor Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Er for jævlig at folk som vil ta litt vare på bilen sin må parkere langt vekk fra inngangspartiene.Greit nok at "døde" ting lar seg fikse. Men hvem kjøper en pen bil for og fikse dritten etter andre som gir F?? Helt enig. Jeg parkerer aldri oppi andre biler. For det første pga. coupe dørene er så store, at jeg hadde ikke kommet meg ut uansett. Og for det andre at alt for mange ser på bil som et "fremkomstmiddel" og driter i litt bulker her og der Skal begynne å kopiere opp denne lappen og legge på alle biler som parkerer oppi meg Sykt bra bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 jess da var det jort søstra mi sto på esso i sandnes da vennina ryggde rett inn i henne i dag og hele fronten må byttes så JIPPI m3 fanger på mg (nårr jeg får bilen da) og verste av alt mercedesen var en 190 cab SVÆRT sjelden bil så stakkars:) folk som kjører stjerne har ikke hjerne..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 For ca 3 månder siden var jeg å handlet en tur på det lokale senteret. Hadda da min mor sin nye opel siden min bil stod på verksted. Da jeg var ferdig med å handle lå det en lapp i rute med følgene beskjed: Hei! Jeg var så uheldig å komme borti med døra mi i din dør. (førerdøren) Det kom en liten ripe. Ring med på dette nummeret ********, så vi kan orden opp. Helt seriøst, jeg har ALDRI i mitt liv letet så hardt etter en ripe. Jeg stakk ned på Opel for å be dem sjekke bilen for riper. Heller ikke dem fant noe ripe etter 30 minutter med leting Så det er godt vi har noen ærlige folk vertfall Kan forøvrig nevne at 3 dager senere rygget noen i baksiden på bilen å knuste baklyset + svær bulk på bakfanger. Da også lå det en fin liten lapp i rute med navn og telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Samme skjedde med meg en dag, skulle på ett kjøpesenter her jeg bor, ante fred og ingen fare da jeg gikk inn. Handlet det jeg skulle og skulle til å åpne pasasjerdøren da jeg ,erket at jeg hadd fått noen pene riper midt på døra. Ble jævli irritert og synderen hadde sannsynligvis akkurat kjørt også. Er sinnsykt surt at de ikke kan lære asså, så nå parkerer jeg i enden av p-plassen eller ved nyere biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 hehe..var fin andreas hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 I førsten når jeg hadde bilen ok jeg bilder med mobilkamera av bilene på hver side om de var shabby, eller hadde barneseter / ole brumm solskjermer bak. Er liksom begrensa hvor lenge du gidder det. Parkerer stort sett alltid unna andre biler, og har det parkert noen ved siden av meg mens jeg har vært borte ser jeg alltid etter riper i døra som kan matche der døra dems ville truffet bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Parkerer ikke ved siden av hva som helst nei. Spes ikke hvis det er barnesete i bilen ved sidne av. Eller HC bevis i ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå