niklas77 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Noen som vet om en bra butikk/webside hvor de forhandler M- utstyr ? Min bil har noe M- interiør fra fabrikk, men skulle hatt bl.a noen dørmatter til den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 hehe, mente gulvmatter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 http://www.jernia.no/page?id=2041 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 hehe, noen seriøse forslag ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 www.gsbildeler.no og www.osbildeler.no har m-tech matter. koster ca 600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Jeg handlet mine på GS bildeler. Disse kom på 603,- inkl. frakt. Mattene er i meget god kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Ok, ifølge priser er det de med BMW logo, eller ? De er i stoff sant, er ikke det håpløst å holde rent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 de har på www.koed.dk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ok, ifølge priser er det de med BMW logo, eller ?De er i stoff sant, er ikke det håpløst å holde rent ? Jeg var også usikker til stoff matter før jeg gikk til innkjøp av de selv. Man kan selv velge om det skal stå BMW eller M logo på mattene. Logoen er kun på h/v foran. Ikke bak. Så lenge du er flink til å knakke av deg på bena før du setter deg inn og støvsuger regelmessig går det bra.. Mine er like fine ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ok, ifølge priser er det de med BMW logo, eller ?De er i stoff sant, er ikke det håpløst å holde rent ? Du kan få til den prisen i enten "BMW" eller "///M". du ser bildet av begge to på sidene deres (gsbildeler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Eller disse jeg kjøpte i vår,med M3 logo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 best å kjøpe orginale gummimatter, med bmw logo på... tro meg. kostet 700kr på gs, har ikke angret et sekund, for når det regner så trekker vannet seg inn i stoff mattene og videre nedover, ergo så begynner det å ruste i dørken etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Eller disse jeg kjøpte i vår,med M3 logo... Pene! De der er vel også org BMW matter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå