Anderslien Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Den krom- (evt.svarte) listen som rammer inn siderutene?Det samme har skjedd på min, var et glippe på nesten en cm. Jeg tok av disse listene for lakkering av bilen, og måtte ha nye klips. Limet som holder disse listene sammen, har på en eller annen måte mista festet, og skilt seg. Jeg bare dytta den fremre liste så langt inntil den bakre, mens jeg smekka den på, nå er det en mm. glippe eller noe, men d får bare være Nei, er ei sånn plastikk list som sitter ganske langt ned på døra. Midt i mellom vinduet og nederst på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Okey. Da må du nesten brette lista litt ut, og se om klipsa er ødelagte eller borte, og om festeskinna på baksida av lista er hel. Er den ikke det, er d bare å kjøpe ny list.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Okey. Da må du nesten brette lista litt ut, og se om klipsa er ødelagte eller borte, og om festeskinna på baksida av lista er hel. Er den ikke det, er d bare å kjøpe ny list.. Okei, får se på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 sett på coiloverkit og 18 tom med bra kant bak masse valsing og skam senk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Henta bilen i dag Har nå vaska den, og prøvd å satt på alu felgene, men jeg får ikke opp alle hjulboltene. Ikke med kors og et stort stålrør engang. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 viss du ser her i campingtråden min, så ser du kvite vs sorte front blinkers og frontlykter på grønn metallic bil! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27079 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 viss du ser her i campingtråden min, så ser du kvite vs sorte front blinkers og frontlykter på grønn metallic bil! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27079 Du har ikke bilde bak bilen med hvite blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 ikke min bil, men; http://eurofoto.no/show_image_stream.ph ... 580&dy=435 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 ikke min bil, men; http://eurofoto.no/show_image_stream.ph ... 580&dy=435 Var jo veldig fint med hvite blinkers da Skal ta noen bilder av min i morgen, så da skal jeg ta et helt likt bilde og sammenligne Går det forresten ann å kun bytte blinklysene bak, eller må jeg bytte hele baklykta da? Ser at gsbildeler selger sånne baklys med hvite blinkers, men har ikke funnet kun blinklys bak. Hva slags felger sitter det på e34'en på bildet? Rubbet og polert bilen i dag, støvsugd innvendig og vaska litt innvendig og jeg har satt inn to nye høyttalere i hattehylla. 5" på 100W hver. Passet rett inn med originale dekselet over og greier Ble mye klarere og finere lyd av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Gratulerer med ny bil, har en E34 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Tok noen bilder. Det var mørkt ute da, så du ser ikke så mye, men ser hvordan den ser ut inni og sånt hvertfall. Skal ta noen bedre bilder så fort jeg får av de to stygge stålfelgene (boltene sitter dønn fast). Hvis dere legger merke til noen litt mørkere flekker på interiøret, så er det kun at det er litt vått, fordi jeg har vaska det Satt inn et bilxtra anlegg bare for å se hvordan det ble. Ikke koblet til eller noe, men jeg skal få tak i en forsterker så jeg får sett om det er noe tess, hehe: Også inni: Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Har noen spørsmål. I midten, altså mellom førersetene, så er det en sånn kassettholder. På gamle bilen til broren min (318i e36 1991), så var det sånn holder bare til cd'er... Hvorfor er det ikke det på min når min er et år nyere enn det hans var? Også lurer jeg på om det er vanskelig å bygge om til å ha cd'er der? Fant en cd holder på mobilsentrum.no. Her: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226673635 Tror du det er vanskelig å bygge om den litt så den passer perfekt nedi der kassettholderne er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Her kommer det flere bilder (nyvaska): Legg merke til de stygge svarte stålfelgene som jeg ikke får av! Litt fler interiør bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Denne så pent brukt ut. Ikke mye slitasje på interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Har noen spørsmål. I midten, altså mellom førersetene, så er det en sånn kassettholder. På gamle bilen til broren min (318i e36 1991), så var det sånn holder bare til cd'er... Hvorfor er det ikke det på min når min er et år nyere enn det hans var? Også lurer jeg på om det er vanskelig å bygge om til å ha cd'er der? Fant en cd holder på mobilsentrum.no. Her: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226673635Tror du det er vanskelig å bygge om den litt så den passer perfekt nedi der kassettholderne er? Det er noe med tyskere og kassetter... Håper e90/91 har fått cd som standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå