Gå til innhold

Dekk hos dekkbaronen.(sharif)

Stian333
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du skal handle der er du nødt til å møte i butikken eller bestille på vinteren! I sommer sesongen svarer de ikke på telefonen, mail og heller ikke på bestillinger gjort over internett. Dette er egne erfaringer... Har forstått det sånn at det er noe hektisk der på sommeren.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå flytter sharif til nærmere motorveien i et flunkende nytt lokale. Jeg har hørt snakk om at det blir noe helt annet vedr. telefon, mail osv. Han åpner til Høsten. Toyo dekk er det som følger med i pakkene. Han leverer sikkert andre også, men på 5'ern min når jeg kjøpte den satt det ASA hjul med Toyo dekk. Pakka kosta ca. 10k, som ikke akkurat er dyrt for en 19" pakke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp heller ifra noen andre..

når eg kjøpte dekk til min bil med 20" kosta meg 300kr meir tilsamen.. å eg slapp å venta i 8tima av dekkbaronen som eg sikkert måtte ha gjort..

fekk omlagt å montert på bilen tok 30min fra eg kom til eg reiste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er enig i at det er like greit å kjøpe felg og dekk av andre sjapper. Og det er av en enkel grunn, at jeg ikke har særlige positive erfaringer med han. Så vidt jeg vet ligger det inne to bestillinger fra meg på 19" pakker. Disse var lovt leveringsdate i fjor. Mao er det over ett år siden de ble bestilt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig service,noen dekk som ikke er ment for det europiske marked(dritt dekk) dårlig arbeid(eventulet dårlig utstyr) er noen gode grunner til å handle andre steder mener nå jeg.....

Betaler heller noen kroner mer for bra service og alt det der + at det er ikke sååå mye pes hvis det skulle være noe feil eller noe man lurer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet der endel, og er stort sett fornøyd. Men de bahandler ikke alltid felger like pent og flere har nok dratt derifra med sår på felgene etter dekkpåleggelse. Det lønner seg også å sjekke at de bytter ventiler og hetter og at de skrur de fast. Det samme gjelder med hjulbolter. De siste gangene har jeg byttet selv,da det både er raskere og for å unngå slurv. De er så stressa at det går litt over stokk og stein der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp heller ifra noen andre..

når eg kjøpte dekk til min bil med 20" kosta meg 300kr meir tilsamen.. å eg slapp å venta i 8tima av dekkbaronen som eg sikkert måtte ha gjort..

fekk omlagt å montert på bilen tok 30min fra eg kom til eg reiste:)

Hvor var det da?.. Ute etter felger selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...