Chris_325iM Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Steike det var fete felger! `Ble veldig pen etter hellakkering Men du skal ikke ha de tykke sidelistene da?
elementz Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Allerede komt rust på hjulbuen jo.. men kanskje dei ikkje er prøvemontert på din bil?
Mirakulix Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Allerede komt rust på hjulbuen jo.. men kanskje dei ikkje er prøvemontert på din bil? Du tenker nede på kanalen? Er nesten håpløst at det ikke kommer noe der. er jo stein og slikt som sliter, og når det atpåtil kommer saltede veier, da er det fort gjort. Men til våren skal det jo på sideskjørt (plastikk) så da blir det skånsomt. skal pusse det ned igjen, det som er kommet og lakkere med noe lakk som er mer hold i, kanskje legge et lag med tektyl også der?
Mirakulix Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Steike det var fete felger! `Ble veldig pen etter hellakkering Men du skal ikke ha de tykke sidelistene da? Tenker du på M-tech lister? Isåfall er jeg på utkikk etter det.
teggaen Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Konge.... gleder meg til stylingen kommer på.. veldig pent lakket! mulig og dele på farge koden ? hehe
Mirakulix Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Er ikke noe spesiell fargekode. Fargen er mauritius blau med 10% svart i klarlakken. Da får man denne fargen/effekten. ja, jeg gleder meg noe ellevilt til våren. Skal valse hjulbuene med det første.
Sevenord Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Koble strøm på lyktene så vi får se hvordan AE lyser, tenker å kjøpe likens selv Eller så ser det jo bra ut dette, utrolig pene felger!
Mirakulix Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Igår var jeg og valset hjulbuene selv. Og idag var jeg med bilen til lakkering. De skal lakkere noe på nytt, som jeg ikke ble helt fornøyd med + alt av styling. De regnet med å ha den klar til helga.
-Anders- Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Du valset både foran og bak eller? Sprakk lakken opp?
Mirakulix Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Valset fremme og bak ja. Det gikk bra helt til siste hjulbuen fremme. Da knakk lakken en plass. Men det var kun pga. dårlig forvarming av meg, før jeg valset. (klokken var 0100. og begynte å bli smålei.. startet 2000.. så det gikk vel for fort på den siste buen.) Her er et bilde av høyre fremme.
Mirakulix Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Ble ringt av lakkverkstedet i morgest. De sa jeg måtte komme nedover å se på en ting. Jeg kledde på meg og dro nedover. Der viser det seg at fronten jeg har fått tilsendt ifra astperformance ikke har det SPOR passform. Fronten har ikke noe nedfelling under nyrene, noe som gjør at jeg får en glipe på 2-3cm ifra hele midten og ut til hver side. Så spørsmålet mitt er: Kan jeg ha fått feil front? er det forskjell på E36 ifra 91 til 93modell? Uansett så har jo jeg bestilt til en 93modell, som bilen min da er.. SINNSYKT irriterende. Står helt uten front nå. Og alle vet jo at det tar tid å bestille styling..
Mirakulix Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 Satt og studerte bildene jeg tok av fronten for 1uke siden.. Der ser jeg til min fantastiske fortvilelse, at verkstedet har montert fronten opp/ned. Er jo bare å ta av seg hatten, for inkompetanse
-AmunD- Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 haha opp ned faktisk! Godt gjort det Blir bra det her!
john920 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 hmmmmm. hadde begynt å tvile da om jeg skulle fortsette å bruke det verkstedet. selv broderen på 12 hadde klart å sette det riktig på
Mirakulix Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 Da var angeleyes'a montert Bilen får dere ikke se før felgene og vingen er påmontert. Blir ikke noe helhet med 15" vinterfelger på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå