wheelman Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 skulle ha av bakfangeren på min 92e36 coupe i dag, men til min store fortvilelse var den verre og få av en jeg hadde forventet front fangeren var lekende lett... hvor er bakfangeren festet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Den er festet med muttere ifra innsiden i bagasjerommet eller så er det noen skurer bak den delen som man kan ta av nede på støtfangeren... Ble plutselig i tvil nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ta av den plata som sitter nederst på fangeren. så sitter det to torxs skruer størelse 50. Ta ut de og løsne alle klips og div i hjulbuene som sitter i bakfanger. Vipps ¨så har du tatt av bakfangeren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 genialt! takk skal du ha autoart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå