kenharjo Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Hei jeg leter etter en coustom bass kasse til å ha i min bil. kjenner noen av dere som kan lage en bass kasse som er spesiel. en som har 2*12" eller 4*8" den må se fin ut. gjerne i glassfiber eller mdf med glassfiber skall.. noe i denne duren http://sfbay.craigslist.org/eby/ele/190141084.html håper på litt hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Kan sikkert lage en kasse for deg. Hvor er Vekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Nautilus er rett mann til den type jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenharjo Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 hmm nautilus. jeg bor i sandefjord. rett over elva for deg hehe. Har du laget noe slike kasser. for jeg ønsker ikke noe vanlige kasser. ønsker litt fin kasse slik jeg kan ha bagasjen åpen og vise den litt hehe hvis du skjønner. mye er det du skal ha for en slik kasse. lang tid trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Har lagt deg til på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Kan sikkert lage en kasse for deg. Hvor er Vekter? Kan du lage til meg også ? Har laget anlegg i bilen. anlegget koster ca 45.000 aa vil lage det til utstillings bruk, har laget nesten alt ferdig, vis du legger meg til paa msn saa kan eg senda bilder av d eg har gjort : bmw__325i@hotmail.com ps 2 understreker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå