Gå til innhold

Er dette M52B25 eller M52B23 eller hva?


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Sliter litt etter å ha solgt en motor som har sittet i en E36 325. Det er en hel alu motor, som jeg å andre trodde så skulle det være en M52B25. Men de som har kjøpt den mener det er en 2.3 170hk. Så passer ikke bunnpanna fra 5 serie sier de. Å ikke motor fester heller. Om det hadde vært en 2.3 så hadde vel bunnpanne å motorfester passet fra 5 serie? For da hadde det jo vært en 5 serie motor egentlig.? Det står dette motor nr:256 S3. Hva slags motor er dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Snakka trådstarter igår og han sa de også ikke fikk motorfestene til å passe på denne motoren,den skal stå i en E34.

Bunnpanna er jo løst da de prøvde en IX panne men de mæla med motorfestene også forsto jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde trådstarter skulle ha den i en E30 jeg..

MEN...

Jeg har nå vitterligen brukt en M50 b25 fra en IX og putta i E36. Ingen problem, så det kan nå for helsike ikke være noe problem å få den til å passe i en standard E34 heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som kjøpte motoren av meg, skal ha den i en E34 88 mod. De har prøvd med IX motor fester, å de passet ikke. ( var ikke helt sikker på om det var IXen sine fester, men siden bunnpannen var det, så regnet de med det.) Men passer org E34 motor fester på den motoren. ?? Eller må man "mekke" noen selv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...