Gå til innhold

Hjulboltene sitter dønn fast! Trenger hjelp


Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøvde alt dette , men endte opp på verksted med 3000kr ut av vinduet! :/

Gikk krysset/sleggen gjennom skjemen e.l. ?

Eller tok de 3000 for å ta av dekkene

Måtte borre opp flere bolter! Dekk kan jeg ta av selv :) satt med propan gass og slo å hamret! Hadde strammet med en god del newton for mye :( Men dem gjorde noe andre småting også.

Sorry OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få prøvd å varme det opp, så får vi se om det løsner da.

du får spise litt mer julegrøt da vettu, så klarer du nok det til slutt( det sier alltid fattern når jeg ikke får opp skruene).....

Pappa, jeg og broren min har prøvd. Og ingen av oss er svake, men broren min og pappa er sterkest da :P Hvis det skulle vært noen som hadde fått de opp med muskelmakt, så er det nok pappa, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres helt sykt ut.. klarer dere virkelig ikke rikke de engang? Enten burde dere klare å rikke de, eller så burde dere knekke de eller ødelegge hodet på de, evt. ødelegge verktøyet.. Må ta i! :)

Klarer ikke å rikke de... Sitter noe så jævli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo være feil kon elns på boltene.. i forhold til felgen.. noe må jo skje?eller skrudd fast med nokka syke greier av en mutter trekker:Phehe..

Ikke vet jeg... Lurer på om jeg skal borre ut boltene jeg nå altså. Hvor stort borr skal jeg kjøpe og hvordan borrer jeg de ut? Jeg ser for meg at jeg borrer, også sitter mye av boltene fortsatt igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...