Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Å fyf..:(

Lørenskog.. Er det en liten bande der oppe eller?

Kompis sin 2002mod 996 Carrera 4 ble stælt på Autozentrum for 3 uker siden. Ble finni igjen på en parkeringsplass på Lørenskog..

Skal holde øya oppe!

Hvordan regnr er på det bilen?

Skrevet

Bilen har svart skinn, bortsett fra førerstolen, som er delskinn! Husker jeg ikke feil, er den grå! Bør være greit å se om det er den bilen, hvis dere får sett inni. Han har vel også svarte baklykter!

Skrevet

Så det er fortsatt populært å stjæle E30 M3 ja... Glad jeg investerte i skikkelig alarm! Synd at sånn skjer, men folk greier tydeligvis ikke å se forskjell på mitt og ditt. Håper bilen blir funnet igjen og at gjerningsmannen/mennene får pisk over ryggen med en feit strømkabel!

Skrevet
Håper bilen blir funnet igjen og at gjerningsmannen/mennene får pisk over ryggen med en feit strømkabel!

Med en uisolert en sådan, påkoblet en aldri så liten 400V spenning.

Skrevet

Det er forbannet at folk ikkje skal få ha ting i fred!! Håper bilen blir funnet igjen og at de som stjal den får på pungen! Slike folk skulle hatt i ræven med en telefonstolpe :!:

Skrevet

man tar ett rør på ca 3 cm inner diameter og dytter opp i ræva på de som tok bilen, putter så piggtråd inn i røret også trekker man ut røret :twisted: Det er en passelig straff for å stjele en e30 M3

Håper bilen kommer tilrett igjen 8)

Skrevet

jævlig kjipt. men vi vet jo alle at denne saken,i likhet med andre biltyverier er nedprioritert og hvis politiet helt tilfeldig skulle ramle over bil og tyv så vil svinet langt fra få på pungen.

men skulle du selv være så heldig å komme over din bil med tyv for så å dele ut en ørefik eller tre så vil du få smake kraftig på pungen...

Skrevet

Jøss. Jeg skal holde øynene oppe.. Har skjedd en del mystiske ting her på Lørenskog det siste året.. Hvor på Lørenskog ble den stjålet? Kanskje du oppgir et telefonnummer, slik at vi kan få komme i kontakt med deg om vi ser noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...