Ta2 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nummeret hans er 41 41 49 01 Han bor rett ved Metrosenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Skal se litt ekstra godt rundt meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nummeret hans er 41 41 49 01Han bor rett ved Metrosenteret. Så det var derfra bilen forsvant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Jobber nattevakt i Lillestrøm i natt, skal holde øynene åpne! Jævlig surt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nummeret hans er 41 41 49 01Han bor rett ved Metrosenteret. Så det var derfra bilen forsvant? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Det er ikke tilfeldigvis denne bilen det er snakk om? Det er ikkje den bilen nei. Den du linkar til står i Vik i sogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 den bilen som blei linka til som står o sogn, er den bra? du som viste noe om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Da skal jeg holde øyne og ører åpne. Er fortsatt gretten på at det ikke ble en skikkelig biljakt forrige gang... Er det bombrikke på bilen? Har du sjekka evt passeringer med fjellinjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Skal se meg om jeg også. har du bom brikke i bilen som blir registrert passeringer. så veit vi kanskje om bilen har bevegd seg noen steder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Det er ikke bombrikke på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Dette er kjipt ass.. Men, om den kommer til Toten skal jeg si ifra. Tøff logo du har trådstarter.. Iherdig Amiga fan eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 var da som faen da.. skal si ifra om jeg ser den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Klarer ikke folk å la andre sine ting være ifred, blir så irritert her jeg sitter. skal ha et øye åpent her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Burde sett ut eit par "fake" M3er ,kun skallet liksom, rundt om i landet med litt dynamitt i! Bytta på å holdt vakt over utløserknappen!!! Forbanna idiota! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 de gutta gir nok faen i å stoppe å betale om det ikke er bombrikke i bilen så kan være lurt å skjekke om den er registert og blitt tatt bilde i noen bomringer i landet der de har passert uten å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå