Gå til innhold

Lakkering i Bergen

HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

Har en M3 frontfanger og et par sideskjørt jeg skulle ha lakkert. (De er grunnet og klar til lakkering)

Noen som har noen forslag til hvor jeg burde få dem lakkert? Hvor er det billigst? Har tenkt og ta en ringerunde senere i dag, men tenkte bare jeg skulle spørre her først. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe på kokstad, husker ikke hva det heter, kokstad bil og lakk, over fårdmathisen der, rema 1000 butikken der, er biloppretter og, har en kompis som jobber der som heter kristoffer, ring opp der og si at du fikk en anbefaling fra Tommy kongsmark, da tror jeg du vil få det til en rimelig penge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thja, finnes da mange steder

Åsane Billakkering er "DaggEn" veldig fornøyd med

Ligger også en lakk sjappe i damsgårdsveien, borte ved kirken, de er billig (jeg fikk det iallefall til en ok pris)

Finnes jo på fjøsanger veien (de har en ford SVT lightning som firma bil)

Men tror de er litt dyre..

Ast performance brukte mye en kar i møllendals veien..

(rundt der med falck)

En kompis fikk lakket bilen sin der.. å det så veeeldig bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst ikke det hørtes så veldig billig ut! Jeg lakkerte en frontlippe,baklippe (monteres under org.) + m3 speil og "bad-look" lister til en E36 og betalte 1900 inkl. mva! Dette var riktig nok ikke i bergen men i kvinnherad hos Auto 88! Lakkert en hel del der og er alltid fornøyd med pris og arbeid! En M3 front og sideskjørt er selvsakt noe større men vi snakke jo om over dobbel pris også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst ikke det hørtes så veldig billig ut! Jeg lakkerte en frontlippe,baklippe (monteres under org.) + m3 speil og "bad-look" lister til en E36 og betalte 1900 inkl. mva! Dette var riktig nok ikke i bergen men i kvinnherad hos Auto 88! Lakkert en hel del der og er alltid fornøyd med pris og arbeid! En M3 front og sideskjørt er selvsakt noe større men vi snakke jo om over dobbel pris også!!

Wow.. ja det virket billig! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for anbefalingene :)

Har ringt litt rundt nå.. så langt er Eric Andersen billigst med 3300kr.. men så kommer moms i tillegg, så blir over 4000

Er dette en grei pris? Høres mye ut egentlig.. men så har jeg jo ikke fått noe lakkert før heller :P

Vel jeg syntes det hørtes 1000kr for dyrt ut jeg.

Hos Svein Tvedt fikk jeg lakket en bakfanger (med noe ekstra styling på)

Og sideskjørt for 3000spenn..

Å da pusset de ned fanger (pga den var ruglete) grunnet , pusset ned igjen, og lakket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for anbefalingene :)

Har ringt litt rundt nå.. så langt er Eric Andersen billigst med 3300kr.. men så kommer moms i tillegg, så blir over 4000

Er dette en grei pris? Høres mye ut egentlig.. men så har jeg jo ikke fått noe lakkert før heller :P

Vel jeg syntes det hørtes 1000kr for dyrt ut jeg.

Hos Svein Tvedt fikk jeg lakket en bakfanger (med noe ekstra styling på)

Og sideskjørt for 3000spenn..

Å da pusset de ned fanger (pga den var ruglete) grunnet , pusset ned igjen, og lakket..

Hmm det hørtes ikke så gale ut. Var mva inkludert i den prisen og? Må ta å ringe han.. høres ut som det beste alternativet hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte, og fikk en ca pris på rundt 3500kr (håper mva var inkl, glemte å spørre) Men han måtte nesten se delene for å gi en endelig pris. I og med at delene er i ABS plast og er helt nye burde vel ikke det bli så alt for gale jobb :) Skal stikke ned dit på mandag så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Betalte kun 3000kr.. lurer på om det var 1500kr for

bakfanger + mva. Sideskjørtene husker jeg ikke. Ellers tok de det svart. Har ikke peilingen..

Hørt at mange sier at f.eks en front fanger er laget i en spesiell plast/glassfiber å da koster det mer pga det vanskelig å lakke.

Men hører mange som sier det er tull og.

Er det 3500med moms er jo det en grei pris

Er jo noen år siden jeg fikk lakket de tingene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...