Gunnar Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Noen som har snøring på hva slags dimensjon og gjenging det er på lambdasonder? Trenger nemlig en mutter som passer på gjengene på en lambdasonde, men har store problemer med å finne. Tror det må være en eller annen fingjenget utgave av M18 den skal ha? Maxbo hadde max M16, Jernia hadde bare M16 og så hopp opp til M20.. Tools hadde M18, men kun grovgjenget, så den gikk ikke på. Planen er å få sveisa en mutter i et hull i eksosanlegget og skru lambdaen inni der. Siden eksosen er fra en E28 som da ikke hadde lambda, men med motorstyring fra E34 trenger jeg lambda.. noen som kan ha noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Ta den med inn på biltema og smugmål med et gjengelær da vel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 4 mil til Biltema.. enklere å spørre her. Er jo standardgjenger på alle disse lambdaene, de går jo overens.. så noen må da vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Mener det er M18 x 1,5. Var det jeg satt på gamle bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Takker! Peil på noen som har dette? Har prøvd alle som har bolter/muttere i løs vekt i Horten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Prøv noen som jobber i industri. Skulle vel være mulig å få tak i. Kanskje Tess har noe? Jeg fikk min av en industrimekaniker. Få en dreier til å lage en, kan være en mulighet. Eller kappe ut en mutter fra en skrotbil Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hmm Wurth kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Kjør innom på ett verksted å spør om du kan få rote i stål conteineren;) Så kapper du bare ut fra en gammel katalysator eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 bestilte mine på mekonomen på tirsdagen, 41kr eller noe sånn... Er bare en mutter som er konisk på ene siden. håper de kommer i morgen for da blir d sveising:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 TESS kanskje? glad det ikke er så lang fra verkstedet mitt til dissa folka jeg : www.ghfittings.no Uansett så florerer det av sånne" o2 sensor adapter bung" på ebay. http://motors.search.ebay.com/o2-sensor ... QQfromZR40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Heh.. shippingkalkulatoren til han der duden gir meg $30 i frakt på den lille dritten. Er jo bare å putte i en konvolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Tønsberg maskinforretning har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Jeg også sliter med å finne en sånn mutter, noen som tilfeldigvis vet hvor i larvik jeg får? eller må jeg utenbys? de har på mekonomen, men jeg hadde håpet å slippe å vente til mandagen. hadde tønsberg maskinforretning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Gunnar, du kan bruke en gammel plugg til sierra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Håper Gunnar har funnet frem, siden han lagde tråden i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå