Superted Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 noen som vet hvor man får tak i de, er de som er veldig små.. Kanskje noen som et hvor man får bestilt dekor også til e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 http://www.bmwm3shop.de/main.php?site=prod&mid=3&sid=1 Her kan du bestille fra Tyskland. www.koed.dk har og noko ser eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Dyre speil, var noen her for litt siden som soglte for 550 var det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Veit ikkje eg. Som sagt så har koed uorginale. Dei er ein grei pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har disse på min bil, og det er noe billig kopispeil som er kjøpt på en eller annen bilrekvisitakjede (husker ikke hvem). De koster rundt 500,-. Litt dårlig bilde.. De er festet i en plate, så det er ett lite mellomrom mellom platen og speilet, noe det ikke er på ekte DTM-speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hmm.. de speilene var jo pene de! Vurderer "DTM" speil selv! Si ifra viss du husker hvor du kjøpte dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 http://autoshineshop.no/catalog/index.p ... 7e2783c4a0 Kjem på ca 1000 inkl adapter og frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 har noen slike manuelle liggene om du er interessert og kjøpe..?? men bruker adapteren på noen andre speil..så dem selges uten adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hmm.. de speilene var jo pene de! Vurderer "DTM" speil selv! Si ifra viss du husker hvor du kjøpte dem! Det husker jeg, for det var jeg som kjøpte de. De er kjøpt på BilXtra på Jessheim. Billigkopier, men faktisk pene å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 FTE: Var det inkl adapter? Du har vell orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Det husker jeg, for det var jeg som kjøpte de. De er kjøpt på BilXtra på Jessheim. Billigkopier, men faktisk pene å se på. BilXtra var det jeg hadde sett dem ja! Regnet med at det var du som hadde montert dem.. De ser helt greie ut, men de "ekte" DTM-speilene er finere. Om det er verdt prisen kan man sikkert diskutere.. Jeg syntest det! FTE: Var det inkl adapter? Du har vell orginale? FTE har eid min M3, og det er speilene som sitter på den som vi snakker om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå