maartn Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Har vurdert de her: 1. 2. 3. Noen som har noe å anbefale evnt. om det ser noe bra ut in real life? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Det er SELVSAGT den første du velger. Jeg har sett alle i real life. Den første typen du har her, har man i BMW. De andre, har man i Lada og Golf. Sier jo NESTEN seg selv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 hehe, tenkte bare på om den blir for stor.. ser liksom litt snodig ut at den henger bare sånn på siden også vell? Nei jeg vet ikke.. ser de andre stygg ut når du ser dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Jeg syntes at den øverste passer bedre inn. Minnes man kan få den i andre farger på skinnet. De andre syntes jeg blir for dumt å ha dem akkurat der. Ja, man kan argumentere for at man ser dem fortere og har dem lettere i synsfeltet, men herregud... jeg mener ihvertfall at hvis man vil at det skal se litt mer *clean* ut, så velger man den første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 okey da satser jeg på den om ingen andre kommer med noen argument som forandrer valget mitt Men jeg kan velge mellom sort kunstskinn, sort skinn og farget skinn. Hva er å anbefale her? Sort skinn er 100 kr i tillegg, og farget skinn er 150 kr. Så det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hmm... jeg hadde nok valgt mellom sort skinn eller kunst... vet ikke helt hvor virkelig kunst ser ut. Kan jo hende at virkelig skinn blir seendes for *ekte* ut hvis du ikke har noe nevneverdig mye skinn i bilen fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 ja, jeg har jo ikke akuratt så overdrevent mye skinn i bilen ;D Bare girkula, hehe. Da står valget mellom ekte og kunstskinn. Noen som har erfaring med kunstskinn? Ser det dårlig ut, eller bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Eller bare gjøre det slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 hehe, jeg tok det billigste jeg da.. altså kunst skinn, men jeg må jo ha en holder å feste på den der igjen.. Har en sony ericsson K750i :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Den er uten noen form for holder, så det må du kjøpe selv. Du kan jo evt kjøpe enten denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312277 eller http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?R ... plid=62986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 yep, nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Jeg hadde tidligere en slik konsoll i min E46. Passa godt inn. Og du kan kjøpe slike som originaldel også hos din BMWforhandler. Har nå fjernet den etter jeg monterte Bluetooth handsfree (Sony Ericsson HCB 700) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 angående holder så synes jeg www.brodit.se har enkle og funksjonelle holdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Bruker ikke holder, aldri brukt Mitt råd er å droppe holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 hvorfor droppe? Er jo pent når telefonen står i en holder. Veldig praktisk også når man kobler til lader , handsfree etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå