ØyvindB Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 mobilen henge som fjell om du legget ett lite blikk (koster 19 kr for 5) under batteridekselet. Heh... tviler på at det er så mange mobiltelefoner som har plass til slikt her.. eller er dette "blikket" på... 1mm eller tynnere? Det er MEGET trangt om plassen i nye mobiler. Men men..kan jo tenkes at du har en Nokia 2110 Der skulle danseplassen være meget stor bak batteriet. blikket er nok rundt en mm tykt ja, det er ingen problem å få plass til det under min 6230 eller under 7610. Jeg vil tro at det er mulig å få 1mm under batterilokket på de fleste telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg prøvde meg på en løsning som ble slik: Jeg syntes det ble pent Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 mobilen med holder passet fint, radioen din derimot, den var direkte hesslig Det var forresten ikke noe problem å legge ett blikk på batteriet på ericsson k610i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 så ryddig ut det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Så ganske pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 mobilen med holder passet fint, radioen din derimot, den var direkte hesslig Det var forresten ikke noe problem å legge ett blikk på batteriet på ericsson k610i Spilleren tar seg ikke så bra ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå