Øystein E30 M3 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Er ikke mye som er gjort siden sist men jeg kjedet meg og vasket litt og tok noen nye bilder Sorte DE lykter blir nok innkjøpt iløpet av vinteren! Og muligens nye DTM speil!? Eller bør jeg beholde de orginale? Som dere ser er den enda ikke senket,var ikke bare bare å få tak i 20/40 fjærer!! Men det kommer 40/60 blir for lavt på disse dritt veiene her til lands,spesiellt her jeg bor!!! Her er en lite forandring Ny bakpotte montert,ser litt bedre ut og lager litt mer gromlyd Ikke faen at jeg fikk den til å henge beint Sorte baklykter skulle også være vanskelig å få tak i Har du noen så send en pm!! Ikke så mye å si om dette bildet,og har heller ingen plan om forandring på bilen innvendig! Her er jeg såvidt startet på høyglanspolerings-prosjektet mitt,og er meget fornøyd med resultatet så langt Skal bli blankt og fint til neste sesong Og ja,jeg vet jeg ikke har varmesjold til kon-filteret Må se om jeg ikke får laget meg ett fint ett! Ting tar tid Ellers så er jeg åpen for tips og komentarer Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Ren og pen bil. Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Til salgs? Å nei du,denne selger jeg ikke med det første,er guttedrømmen dette vettu Har bare hatt den siden mars også! Skal 2år på skole til neste høst men håper jeg har råd til å ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Nydelig! Må nok skaffe meg M3 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Clean og pen M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Rett og slett en sinnsykt pen m3 du har der, ser ut som den er i meget bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 vet du, denne bilen vekket godfølelse hos meg, selv om jeg ikke klarer å finne ut hva som gjorde det! ser jo e30 m3'r på bilder og live hver dag, men få som gir denne følelsen! den var utrolig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Takker og bukker Utrolig gøy å få slike tilbakemeldinger!! Varmer på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Du har en meget pen M3 må jeg si. Og tøffe felger. Ser ut som du mangler en senterkopp også? Fortsett med å holde den strøken, blir mindre og mindre av disse klassikerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Du har en meget pen M3 må jeg si. Og tøffe felger. Ser ut som du mangler en senterkopp også? Fortsett med å holde den strøken, blir mindre og mindre av disse klassikerne Jo takk for det Kjører standsmessig du også ser jeg Ja det mangler en senterkopp for øyeblikket men jeg har den i garasjen,må bare få fikset den litt! Ja det minker på de orginale M3ene som fortsatt er orginale,greit å bytte til større motor osv men da mister de litt av sjarmen synst jeg! Og jeg skal gjøre mitt aller beste for at bilen skal forbli strøken og så og si orginal! Takker for fine tilbakemeldinger,er alltid gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Meget pen bil! utvendig og innvendig. Ekstra pluss for spesielle felger! Skrudde felger med trip/trap kant er eksklusivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Ser ut som en svært strøken bil! Ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå