Gå til innhold

Nye bilder av M3en:)

Anbefalte innlegg

Er ikke mye som er gjort siden sist men jeg kjedet meg og vasket litt og tok noen nye bilder :P

119-1942_IMG.jpg

Sorte DE lykter blir nok innkjøpt iløpet av vinteren! Og muligens nye DTM speil!? Eller bør jeg beholde de orginale?

119-1945_IMG.jpg

Som dere ser er den enda ikke senket,var ikke bare bare å få tak i 20/40 fjærer!! Men det kommer :) 40/60 blir for lavt på disse dritt veiene her til lands,spesiellt her jeg bor!!!

119-1946_IMG.jpg

Her er en lite forandring :D Ny bakpotte montert,ser litt bedre ut og lager litt mer gromlyd :P Ikke faen at jeg fikk den til å henge beint :x Sorte baklykter skulle også være vanskelig å få tak i :x Har du noen så send en pm!!

119-1952_IMG.jpg

Ikke så mye å si om dette bildet,og har heller ingen plan om forandring på bilen innvendig!

119-1935_IMG.jpg

Her er jeg såvidt startet på høyglanspolerings-prosjektet mitt,og er meget fornøyd med resultatet så langt :) Skal bli blankt og fint til neste sesong :D Og ja,jeg vet jeg ikke har varmesjold til kon-filteret :P Må se om jeg ikke får laget meg ett fint ett! Ting tar tid :P

Ellers så er jeg åpen for tips og komentarer 8)

Ha en fortsatt fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en meget pen M3 må jeg si. Og tøffe felger. Ser ut som du mangler en senterkopp også? :wink:

Fortsett med å holde den strøken, blir mindre og mindre av disse klassikerne :wink:

Jo takk for det :D Kjører standsmessig du også ser jeg :P Ja det mangler en senterkopp for øyeblikket men jeg har den i garasjen,må bare få fikset den litt! Ja det minker på de orginale M3ene som fortsatt er orginale,greit å bytte til større motor osv men da mister de litt av sjarmen synst jeg! Og jeg skal gjøre mitt aller beste for at bilen skal forbli strøken og så og si orginal! :D

Takker for fine tilbakemeldinger,er alltid gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...