BMW_E34 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 har lyst å senke BMW E34 en, men hvordan? - skal jeg bare kjøpe fjærer(er det lurt), eller skal jeg kjøpe helt sett? - Hvor mye budre jeg senke den? - hvor burde jeg kjøpe(billigst mulig, men som virker)? sånn ser den ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Gamlebilen min var senket 60/40 med Bilstein og AP. Det var lavt og stivt, men funket greit. Tok ikke nedi sålenge jeg var forsiktig over fartshumper og sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Sålenge du skal senke moderat (20-30mm) holder det å bytte fjærer, men vær klar over at demperne nok vil slites fortere da. Ved 40mm senk eller mer bør du absolutt skifte dempere også. Anbefaler da Bilstein Sprint. De er knallbra, men er ikke avskrekkende dyre fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 sveis fjærfestene sammen, da blir det lavt og stivt nok! hehe... neida, jeg ville gått for 40/60 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 takk for svar. har selv tenk på 60/40, men hvilke butikker er det billigt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Ville ikke kjøpt billigst mulig senkesett om jeg var deg. Da er det andre ting som er bedre å spare penger på. Alt som har med grep og veiholdning bør være helt på stell. Dvs. gode dekk, fjærer, dempere. Auto-Trio har Bilstein og H&R. Dette er veldig bra produkter til en ok pris. GS har Eibach og Apex. Apex er billig og har hørt rykter om at de ikke er så veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå