Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må få montert delene jeg fikk nå:) så går det vel en uke til med å pusse ned bilen og få alt ferdig:)

lakkereren skal gå over bilen og ordne det litt greit for 1500:)

forresten så fikk jeg en kjempe pris på lakken!:D

samme farge som den har oginalt (181) diamantsvart, med blå og grønn perlemor og muligens flakes, viss ikke det ble for tykt og ugjevnt mente han, og fire lag klarlakk for ca 8000:)

lyktene er jeg usikker på. men jeg tror jeg ønsker chromlykter av typen fk:)

syns det gir den mørke lakken en fin kontrast:) også syns jeg blink og lykt i et ser litt uorginalt ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forresten!

bakrutesenkeren, cupvingene og gtleppa hadde utrolig flott passform til å være glassfiber å så billig:) kjøpt hos maxam tuning som forresten er en hyggelig kar!

m3 speilene (elektriske) gav jeg 8ogetellerannet for, syns det var en god pris, solid, god kvalitet hadde dem og...

eneste var at ledningene hadde ingen kontakt, så man må koble på den fra de orginale hehe...

litt ekstra kanter og slikt som er støpt er jo et minus, men dette er vel likt på alle støpeduplikater vs orginal deler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir spennene, kommer det bak fangere osv!!

Du for komme å lakkere gliset oss meg på bilskadeservice i kristiansand :)

Kan krakkelere bilen dinn som slikt på bildet du har der :)

Håper ikke du skrur allt for mye fast av deler,, skulle jo ha lakket delene vær for seg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bakfanger og og vinge kommer snart :)

ja viss du klarer jobben til under 8000 så skal jeg gjerne komme :D med org lakk og perlemor?

jeg har egentlig ikke no peiling på dette, men lakkerer sa at det kostet noen tusen ekstra viss jeg leverte delene demontert, for da måtte han varme opp boksen to ganger eller no.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at understellet er rustfritt...du har en -92 modell...vel, jeg tviler litt. Med mindre bilen har stått inne hver vinter siden 1992.... Min har en del rust under, slik har jo alle biler omtrent. Ellers pene felger, men dropp klistremerkene og de fæle cupwingsa ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers pene felger, men dropp klistremerkene og de fæle cupwingsa ;) Lykke til!

Denne karen kommer nok til å bygge bilen sin akkurat som han selv vil, selv om du ikke syns det faller helt i smak. Akkurat som du lager din orginal. :)

Greit at ikke alle liker det samme.

Personlig ville jeg nok holdt med unna de cupwingsa, men igjen, det blir nok stilig til slutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey! Wheelman fra mopedportalen for noen år siden ? Kjørte Rx ?

Uansett, har sett bilen din i byen ;)

Er ofte sånn at motorinteresserte møtes igjen på andre forum ;) Noen som husker meg fra mopedportalen da? Xplod :D

Tror bilen blir skikkelig fin jeg, men personlig ville jeg droppet cupwingsene. Blir litt for "på landet" styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bakfanger og og vinge kommer snart :)

ja viss du klarer jobben til under 8000 så skal jeg gjerne komme :D med org lakk og perlemor?

jeg har egentlig ikke no peiling på dette, men lakkerer sa at det kostet noen tusen ekstra viss jeg leverte delene demontert, for da måtte han varme opp boksen to ganger eller no.... :?

jeg klarer som regel å lakke allt i boksen min (demontert)

Hvor og vilket verksted var det, hær i kr.sand?

eventuelt,, skal han lakke inni dører og allt for denn prisen da eller?Demonterer du ikke dette så kan du mesten garantere at det vill flasse i gjørener der d ikke er lakk,, tenker meg at du har pusset ned fanger i gjørnet og skrudd dette greiene fast slik at det blir deler uten lakk på.... Om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...