Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Nå som jeg har mistet lappen i tre mnd syns jeg det var en grei sjangse til og begynne med projektet på bilen min:)

Bilen er en 92 320 coupe, med svart skinn interiør. Motor er temmelig orginalt. Karroseri og understell er rustfritt:)

e36 Coupen er i mine øyne ganske høyt oppe på liste over drit fine biler. den holder linjene godt til og være 15 år!

Har nettopp begynt arbeidet med demontering av karroseri deler, da jeg håper på å få bilen lakkert før den blir stående værfast når snøen kommer;)

har sirka 40 lapper jeg skal bruke på projektet.

av ting jeg skal gjøre med bilen er full styling rundt om med blant annet, m3frontfanger med underleppe og sverd, 97> model front med nyrer, m3 sideskjørt, e46look bakfanger, sverd bak, bakrute senker,mtech lister,chrome speil, m3 luftintak i fremskjermer og en liten vinge. Synd dette gjør bilen utrolig kul, den beholder mange av sine ogrinale linjer, og det blir ikke for mye. Min mening da;) hehe

Når det gjelder lakken så skal jeg beholde den diamant svarte/koksgrå (181) orginal fargen som base, men to lag perlemor. et i blått og et i grønt. tror det kommer til og bli utrolig kult, og har ikke sett andre biler med det heller, selv om det sikkert finnes :)

har ikke så mange bilder fåreløbig med vil komme med oppdateringer fortløpende.

håper kanskje dette var av interesse for noen :wink:

Bilde av bilen da jeg fikk den, til rubbing og polering:)

17032006004.jpg

17032006007.jpg

13032006009.jpg

Da jeg jobber i et firma som driver med bildekor, tegnet jeg opp dacler til siden som ville dekke over en del riper og kosmetiske lakkskader

26052006.jpg

22072006011.jpg

Interiøret i bilen er strøken, har ikke tenkt og gjøre så mye har bortsett fra og kjøpe carbon dash, og plasmaskiver

DSC_0890.jpg

DSC_0887.jpg

DSC_0893.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for det første så lager det jeg vil til bilen gratis på jobb

og jeg har alltid likt viperstriper:) men det er så brukt. så jeg lagde min egen vri med en todelt som gikk på siden over hele bilen.

jeg syns den er stilig hehe men det smaken er jo som baken, delt :wink:

jeg har mtech dempere, understell og en del mtech detaljer inni bilen, så hvorfor ikke ha et merke på panser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...