wheelman Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 fikk fangeren m3 fangeren i dag. er bestil på schmiedmann i plastikk men jeg fatter ikke hvordan man skal feste den ifronten, med skiltet der det er jo ikke noe som skruen kan stramme mot? hvordan får jeg festet den her? virker for meg som om det mangler noe...
Christer Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 orginalt sitter den festet i klips i bjelken bak fangern, som alle andre uorg deler, så er det vanlig å skru inn noen små skruer bak skiltet, og feste den ekstra godt i plast innerskjermene, evt lime den fast med sika på den bjelken som sitter bak...
Christer Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 forresten så litt feil, du må ta ut den hvite bjelken som sitter på org fangeren, den sitter i masse klips, er den du må legge bak den fangern du fikk.
wheelman Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Montert facelift front og orginal M3 fanger. faktisk med kanalene til bremsekjølinga...
wheelman Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Fint om jeg kanskje kunne få noen tilbake mld er på om felgene faktisk passer på bilen. eller om jeg burde selge dem til en med 5serien;)
M3cabriolet Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Fint om jeg kanskje kunne få noen tilbake mld er på om felgene faktisk passer på bilen.eller om jeg burde selge dem til en med 5serien;) vet du hva, jeg synes de felgene var nydelige på bilen, ettersom du skal holde bilen så clean som du skal! blir nok litt feil om du skal kjøre på en hardere stil!
MR.H Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 E36 coupe er bare så utrolig nydelig design messig. Ser bra ut detta !
Kenny_ Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Fint om jeg kanskje kunne få noen tilbake mld er på om felgene faktisk passer på bilen.eller om jeg burde selge dem til en med 5serien;) Jeg likte de veldig godt. Men ser da ikke ut som du kan ha folk baki uten å ta ani. Eller hvis du kjører hardt at du vil subbe ani på en eller annen måte.
wheelman Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 nei vet... men noe er galt bak, den er trolig myk, segen og skeiv... tror en av foringene er gående og kanskje demperne.. men det er kanskje ikke demperne som holder bilen oppe... tror bare jeg bytter alt! må det forresten være samme dempere i alle fire hjørner?
wheelman Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Idag begynte jeg og pusse. Pusset ned alle fire hjulbuene, litt steinsprut på panser og no rust under skiltet på bakluka. grunen til at jeg pusser ned alle hjulbuene er at når jeg fikk bilen var det antydning til rust som jeg pusset fort over og lakkerte med boks. Tar ikke sjangsen på at dette skal komme opp igjen under den nye lakken. derfor går jeg heller grundig til verks:) Behandlet områdene som hadde rust med noe greier jeg kjøpte, som skulle forvandle rusten til noe fantastisk, og legge igjen en hinne som holder ute vann og slikt... Legger på et lag til i morra så matter jeg det litt ned, sparkler og grunner over kommer tilbake med flere bilder
wheelman Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 Idag fikk jeg pusset ned mye av områdene jeg hadde behandlet for rust, sparklet det opp og slipt ned før jeg grunnet med fyller var merkelig med de områdene som virket glatte og fine, før jeg fikk sprayet på fylleren, da så man godt hvor som måtte pusses litt ekstra hehe... Jeg er ingen ekspert på dette, så det er fint å få tilbake mld på ting jeg evnt gjør galt, eller tips til hvordan ting kan bli bedre!
wheelman Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 nedpussing av rustdreper Sparkling av området Sparkelen jeg brukte Etter ferdig sparkling, pussing og påføring av fyller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå