Mauro Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Ble pent det din tard Etter det jeg kan lese i signaturen din, ser det nesten ut som at det eneste som mangler nå, er en stor turbo
B.E.E. Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Bilen ble veldig fin. Artig å skille seg ut fra mengden gi tilbakemelding hvis du finner ut hvilke plasmaskiver som var på bildet, eventuelt hvilken led-montering som er benyttet.
RonnyE36 Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Grattis med rå bil da!! Likte den bla farga der altså!! Mye har du brukt på bilen nå? Pris og arbeidstimer? En av de få coupeene som er skikkeli RÅ NICE!!!
wheelman Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Mauro: haha for en mann du er. E-36 328: Har sjekket ut litt, og det orginale skiver med LEDs. hvordan det er gjort er jeg usikker på. men jeg har demontert mitt instrumenthus, og kan konkludere med at det er EKSTREMT mye arbeid og få det til... jeg måtte gi tapt. Kjøper meg plasmeskiver fra innoparts.no istedet:) Ronny E36: takk=) tror jeg er oppe i rundt 50 000, kommer sikkert opp i nesten det dobbelte:) timer har jeg ikke anelse på men det er ganske mange hehe Fikk forresten stagene til front leppa og cupvingene i dag:)
B.E.E. Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Støttestagene gjorde bilen enda mer sportslig. Det er utrolig hvor mye små detaljer gjør.
Odland318is Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Var jo rått, men hensikten med dette er kun visuelt eller? Eller skal det forhindre cupwingsa i å fly av i høy fart?
wheelman Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 ble anbefalt og kjøpe de støttestagene. er vist en syk downforce foran der når du nermer deg hundre;)
Tage Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Gratulerer med en RÅ bmw wheelman. Dette er virkelig en som skiller seg ut fra mengden. Tøft...
wheelman Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 Monterte nye matter og mtech pedaler i dag:)
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 off please ikke vær en av de som har cup på cup på cup....
wheelman Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 en gt leppe med cup wings? cup på cup på cup? få deg no bedre og gjøre på en lørdag?
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 greit me en leppe, bedre me en hel fanger, men og ha cups under leppa blir litt kebab synes jeg, har du cups på sideskjørta og kankje?
wheelman Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 ja det har jeg! spis en kebab heller! for de fleste nye landsmenn skjønner ikke mer en og kanskje slenge på en m3 fanger...
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 nye landsmenn har tendens til og jåle opp bimmere me *MYE* mer end en m3 fanger, men nokk om de. folk skal alltid ha så tøff tone på nette...
wheelman Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 fint du sier din mening:) men jeg lager bilen slik jeg liker den:) ALLE har m3 fanger, for og bygge videre på det så må man tenke annerledes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå