Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fargen forandrer seg mye med lyset ja. I overskyet vær blir fargen ganske mørk og i solen kan den være ganske lys.

Men har fått veldig mange kommentarer på fargen. Selv fra helt ukjente som bare spaserer forbi. Alle positive!

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bare et bilde som er noenlunde.

Det er tatt rett etter at jeg fikk bilen i fjor:

aIMG_8362.jpg

Dette tok jeg derimot i vinter og viser dash'en med ny cd-spiller (ja, jeg vet den orginale ser ganske mye bedre ut, men den har ikke mp3 og aux-in på forsiden ;) ).

IMG_9891a.jpg

• 1 year later...
Skrevet

Jah, da var sannhetens time kommet... Nye felger til sesongen ble kjøpt inn selv etter mye hoderysting og velmendende råd. Jeg har helt siden jeg begynnte å kikke på felger vært facinert av Alpina Dynamic.

Planen i dag var å vaske bilen og så kjøre på tørre vårveier til et flott sted og knipse litt. Men i det jeg skulle kjøre inn i vaskehallen åpnet himmelens sluser seg og det ble med en kattevask. Får ta det skikkelig senere. I alle fall, her er første sett med bilder. Like it or hate it! Jeg syntes det er usansynlig vanskelig å få frem felgene på bilder pga designet på dem. På bilder virker de litt flate, men i virkeligheten ser de ganske feite ut på bilen. Syntes nå i alle fall jeg (som sitter her med regningen :lol: ).

IMG_4184-01.jpg

IMG_4169-01.jpg

IMG_4197-01.jpg

IMG_4193-01.jpg

I den kanten der kan jeg legge mobiltelefonen min...og den er ikke liten! :)

Flere bilder fra i år:

http://www.andycam.no/thumbnails.php?album=235

All ære til meg som kjøper noe annet enn det opplagte valget BBS felgene alle maser om! ;)

Skrevet
...All ære til meg som kjøper noe annet enn det opplagte valget BBS felgene alle maser om! ;)

Amen :wink: Synes det så veldig bra ut, fint at noen tør å gjøre noe annet enn mengden. Hvis alle skulle hatt like felger og biler hadde ikke vært noe gøy :lol:

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Er sikkert litt sært valg, men godt å se at jeg ikke er den eneste i verden som syntes det er pent/pene felger. :)

Åssen senk kjører du med?

Kjører med H&R fjærer (35/15) og foreløpig originale dempere. Demperene er neste mod på ønskelisten!

Skrevet

Stilig! :wink: Spesielt design på de felgene, men det falt i smak!

Skal holde utkikk etter denne bilen i bergen. Får også på nye felger snart, som også er noe ikke alle har på e46'n sin :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...