Andycam Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Fargen forandrer seg mye med lyset ja. I overskyet vær blir fargen ganske mørk og i solen kan den være ganske lys. Men har fått veldig mange kommentarer på fargen. Selv fra helt ukjente som bare spaserer forbi. Alle positive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Kjenner til det Har du bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Bare et bilde som er noenlunde. Det er tatt rett etter at jeg fikk bilen i fjor: Dette tok jeg derimot i vinter og viser dash'en med ny cd-spiller (ja, jeg vet den orginale ser ganske mye bedre ut, men den har ikke mp3 og aux-in på forsiden ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Jah, da var sannhetens time kommet... Nye felger til sesongen ble kjøpt inn selv etter mye hoderysting og velmendende råd. Jeg har helt siden jeg begynnte å kikke på felger vært facinert av Alpina Dynamic. Planen i dag var å vaske bilen og så kjøre på tørre vårveier til et flott sted og knipse litt. Men i det jeg skulle kjøre inn i vaskehallen åpnet himmelens sluser seg og det ble med en kattevask. Får ta det skikkelig senere. I alle fall, her er første sett med bilder. Like it or hate it! Jeg syntes det er usansynlig vanskelig å få frem felgene på bilder pga designet på dem. På bilder virker de litt flate, men i virkeligheten ser de ganske feite ut på bilen. Syntes nå i alle fall jeg (som sitter her med regningen ). I den kanten der kan jeg legge mobiltelefonen min...og den er ikke liten! Flere bilder fra i år: http://www.andycam.no/thumbnails.php?album=235 All ære til meg som kjøper noe annet enn det opplagte valget BBS felgene alle maser om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 ...All ære til meg som kjøper noe annet enn det opplagte valget BBS felgene alle maser om! Amen Synes det så veldig bra ut, fint at noen tør å gjøre noe annet enn mengden. Hvis alle skulle hatt like felger og biler hadde ikke vært noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ser bra ut! Litt annerledes enn alle de andre felgene som sitter på E46 coupeene Åssen senk kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 MEGET lekkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 digger bildene dine andy så er det også greit å lese exif data ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Takk for tilbakemeldinger! Er sikkert litt sært valg, men godt å se at jeg ikke er den eneste i verden som syntes det er pent/pene felger. Åssen senk kjører du med? Kjører med H&R fjærer (35/15) og foreløpig originale dempere. Demperene er neste mod på ønskelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Se der ja Denne var perfekt, likte de felgene og fargen Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Fargen heter Topaz. Helt rett farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ok Orginale de felgene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Nja tviler på det. Kommer fra GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Så bra ut det her. Litt annerledes, og det er jo bare fint Bred og fin kant på bakfelgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Stilig! Spesielt design på de felgene, men det falt i smak! Skal holde utkikk etter denne bilen i bergen. Får også på nye felger snart, som også er noe ikke alle har på e46'n sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå