Gå til innhold

Min 2002 320Ci Coupè M-Sport (solgt)

Andycam
 Share

Anbefalte innlegg

Fargen forandrer seg mye med lyset ja. I overskyet vær blir fargen ganske mørk og i solen kan den være ganske lys.

Men har fått veldig mange kommentarer på fargen. Selv fra helt ukjente som bare spaserer forbi. Alle positive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare et bilde som er noenlunde.

Det er tatt rett etter at jeg fikk bilen i fjor:

aIMG_8362.jpg

Dette tok jeg derimot i vinter og viser dash'en med ny cd-spiller (ja, jeg vet den orginale ser ganske mye bedre ut, men den har ikke mp3 og aux-in på forsiden ;) ).

IMG_9891a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jah, da var sannhetens time kommet... Nye felger til sesongen ble kjøpt inn selv etter mye hoderysting og velmendende råd. Jeg har helt siden jeg begynnte å kikke på felger vært facinert av Alpina Dynamic.

Planen i dag var å vaske bilen og så kjøre på tørre vårveier til et flott sted og knipse litt. Men i det jeg skulle kjøre inn i vaskehallen åpnet himmelens sluser seg og det ble med en kattevask. Får ta det skikkelig senere. I alle fall, her er første sett med bilder. Like it or hate it! Jeg syntes det er usansynlig vanskelig å få frem felgene på bilder pga designet på dem. På bilder virker de litt flate, men i virkeligheten ser de ganske feite ut på bilen. Syntes nå i alle fall jeg (som sitter her med regningen :lol: ).

IMG_4184-01.jpg

IMG_4169-01.jpg

IMG_4197-01.jpg

IMG_4193-01.jpg

I den kanten der kan jeg legge mobiltelefonen min...og den er ikke liten! :)

Flere bilder fra i år:

http://www.andycam.no/thumbnails.php?album=235

All ære til meg som kjøper noe annet enn det opplagte valget BBS felgene alle maser om! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! Er sikkert litt sært valg, men godt å se at jeg ikke er den eneste i verden som syntes det er pent/pene felger. :)

Åssen senk kjører du med?

Kjører med H&R fjærer (35/15) og foreløpig originale dempere. Demperene er neste mod på ønskelisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...