Andycam Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Takk. Har allderede kjøpt 16" til vinterbruk og får dekk på dem på fredag. Tror nok ikke jeg er så lysten på å gå over 17" på sommer for jeg har kjørt med 18" før og det virket ikke som noe for meg. Jeg er litt mer glad i å _kjøre_ enn å stirre paranoid etter ugjevnheter i veien. (og selv om jeg gjorde det, så hjalp det ikke..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Alpina felgene var faktisk litt tøffe, men ville ikke kjøpt de i 17". Minimum 18", men helst 19" når det gjelder E46. Store hjulbuer, så mindre enn 18" ser smått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Fant bare noen dårlige donor felger, så det ble ikke helt knall.. Men det gir vel et lite intrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 10, 2006 Forfatter Share Skrevet November 10, 2006 hehe ja, BBS CH felgene er høyt oppe på listen over aktuelle felger om jeg en dag skulle falle for fristelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Spennende pakke mottatt i posten i dag. Fra Koed... Ikke stol på logoen på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tipper det er svarte nyerer og ett neonkit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Du kjenner meg for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Spennende pakke mottatt i posten i dag. Hva er det? Ble nysgjerrig her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg vet, siden jeg har pakket den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Irriterende når folk ikke kan si A, når de har sagt B! Nysgjerrig? Neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Det er nok M3-emblem og lexus-baklykter... Tøff denne bilen Andy.... Det har jeg sagt før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Har kjøpt meg CSL badge, neon og lexus baklykter ja! Neida. Skal heller avsløre B da. Det er orginale LED baklys som skal monteres i dag. Hadde tenkt å vente med å si det til jeg så om jeg får til å montere dem! Hvis dere ikke hører noe mer om disse lysene så vet dere hvordand det gikk! Om monteringen går greit, så kommer det orginale baklys med hvite blinkers inkludert ryggelysdelen til salgs snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Nydelig bil, koster ikke orginale led baklykter skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Takk! De var faktisk ikke så mye dyrere enn å kjøpe "noname" lykter. Snaut dobbel pris fra de billigste andre jeg fant. Men orginalt er orginalt og gir forhåpentligvis bedre resultat. Da var det gjort. Kun en omprogrammering igjen fra et perfekt resultat! Styringsenheten for lys trenger å få vite at baklysene ikke har "gått". LED lampene bruker mye mindre strøm enn lyspærer. Anyway, dette er orginale BMW LED baklys og alt som trengtes var med i esken. Faktisk var det dobbelt sett med overgangskabler fra de gamle lysene til LED-lyktene, så jeg har et sett til overs. Orginalt (til salgs!): Nytt Knipset mens vi testet blinklyset: Takk til M3_CSL for hjelp til montering! Hadde klart det selv, men alltid fint med en hjelpende hånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Det ble bra! Nå mangler det bare ett sett med CH.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå