Andycam Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 BmwFredrik: så flott ut den bilen til broren din. Regner med den er lett å selge egentlig? Dr_S: eieren har i alle fall vært der. Mener et slikt merke gir rundt 35hk faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja, det merket gir 35 hk på en sugemotor, men har du turbo, så får du minst 50 hk ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Nye deler på plass i dag. Oppdaget da jeg la om til sommerdekk at den nederste ringen på begge fjærene bak var knukket rett av. Har undersøkt litt og det er visst ikke helt ukjent på e46. Så da måtte jo fjærene av uansett for å byttes. Fristet lite å kjøpe nye M-fjærer om de holder en slik kvalitet, så da gikk jeg likegreit for et sett med H&R fjærer (35/15) til samme prisen som for to M-fjærer. Bak er det ikke mye forskjell siden bilen hadde M-understell i utgangspunktet (minus en ring), men foran er det jo litt forskjell til det bedre. Syntes senken ble veldig pen! ...og der har sikkert de skarpeste også observert mer som havnet i handlekurven min da fjærene ble bestillt. Nemlig en Remus effektpotte! Jeg kan vel si som så at jeg hadde ikke sett den før den var ferdig montert og for å si det forsiktig er den i største laget. Faktisk så store rør ut bak at det ikke er plass i støtfangeren. Derfor henger den litt teit og ser for øyeblikket ganske rånete ut. Håper å finne en løsning på det. Noen i Bergen som er flinke til å kappe i fangere her? Tror den blir bra om den bare blir løftet noen cm så den passer i åpningen. Anyway, lyden er herlig! Kjøpte Remus fordi det var det jeg hadde på GTV'en og det var jeg svært fornøyd med. Ikkeno støy på tomgang eller vanlig kjøring, men om man flater til kommer det en herlig lyd. Slik er det heldigvis også på denne. Mellom 3000-4000 rpm er det en sykt herlig seksersang ved gasspådrag! Det gjenstår som nevnt bare å få det til å se levelig ut. Selv om jeg kan leve med mye rart for den lyden den gir. Dustete å lage en potte med rør som ikke passer i orginal M-fanger syntes nå jeg. Måtte demonstrere lyden for Jäger i kveld, og vi tok en liten fotosession i kulden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Alt ser clean og rent ut, meget smaktfult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Perfekt senking Andy! Dette ble vakkert! Når det gjelder eksosen så må du nok få den opp litt ja.. Jeg brukte trykkluft-stikksag og skjærte ut selv på min: Det holder fint å skjære i den sorte plastinnsatsen... Helt inn til festet mot støtfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fin senk! Bare fikse eksosen så blir alt meget lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Takk takk. bmwmsport: ja kikket på det i dag og det ser jo ut som et veldig ok sted å sage til. Bare tynn hul plast. Og kanskje en del man kan bare bytte om man driter seg ut? Den sorte delen i fangeren er vel avtagbar, eller? Så i alle fall sånn ut. Må bare finne en slik sag og en som har brukt den før.. Men jeg tror det blir veldig bra når det er gjort. Kunne godt tenkt meg flere bilder av hvordan det ser ut på din om du har noe. Rett bakfra gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Den sitter bare i klips, så er meget enkel å ta ut.. Ett sånn split-klips på hver side, og så er det bare å trekke den bakover.. Er veldig kurant å skjære i den plasten med stikksag.. Gjorde det mens den satt på bilen jeg. Funket helt fint. Bilen min står inne på Koed i helga, så får ikke tatt bilder før på mandag, men kan sende deg noen da.. =) Her er forresten et bilde av fangeren UTEN den sorte innsatsen: Fra en tidligere montering av Remus-potte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Ah, flotte greier! Da vet jeg at ikke hele fangeren må byttes om man driter seg ut med sagen. Gleder meg til å få det ordnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Innsatsen koster bare 5-600kr og.. om man ikke vil ha den carbon da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Deilig bil, og bra bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Om ingen har noe i mot det, så oppdaterer jeg med litt nyere bilder her.. Tatt for et par dager siden: Pent senket med H&R Fått skåret ut i fangeren og hengt opp potta skikkelig: Tatt litt tidligere i sommer: Avatarbilde, weeeh: Får se om ikke jeg får tatt noe skikkelige bilder før sommeren forsvinner! Skulle gjerne hatt noen som er litt mer spesielle. Men håper det falt i smak uansett! Fortsatt meget fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Meget fin bil. Hva heter forøvrig fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Takk! Fargen heter "topaz". De tre første bildene i forrige post viser forøvrig fargen ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Senk gjorde seg også. Virker som fargen endrer seg i lyset, hvis du ikke bruker forskjellige kameraer? Liker spesielt fargen på bildene du la inn Lør Mai 12, 2007 00:09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå