Andycam Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 De kan gjærne være med piggfrie vinterdekk. Skal brukes på E46 Coupè. Ønsker fortrinnsvis 16" modell av en av følgende: Om du også bor i Bergen eller i nærheten av Bergen, så begynner det å nærme seg handel!
jcvold Skrevet August 11, 2006 Skrevet August 11, 2006 har disse: pene 5-eikede bmw felger.det er to slitte,og to relativt nye sommerdek på de. tror dimensjonen er 205/55/16. jeg bor i Gulen,så eg er i bergen relativt ofte.gi meg et bud hvist du er interesert,så kan du få de levert i Bergen. jeg har solgt begge BMW`ene mine,så disse felgene bare tar opp plass i garasjen.
Arax Skrevet August 12, 2006 Skrevet August 12, 2006 jeg har faktisk 4 stykk av disse http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/Bilder/4242.jpg Det står sommerdekk på nå, men siden disse dekken må byttes ville det kanskje være like så greit. Felgene er ikke skadet de ble også vasket godt før de ble lagt bort i sommer grunnet kjøp av nye felger. De har også stått på en E-46 sedan. Dermed vil de passe perfekt, orginale fra fabrikken.
milhouse Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Jeg har orginale 1 serier felger som ligner mye på de øverste dine, type stjerneeker 140. Kan se de på 1 serie så felggalleri på www.bmw.no. Har de med sommerdekk og vinterdekk så det er bare å velge.... 205/55/r16 Radial tubless Premiumcontact SSR runflat dekk. 205/55/r16 Studless Blizzak LM-22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå