Kjell Rune Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Ok, stod solgt på autodb serru..Jaså, Kjell Rune, hypp på ny bmw allikevel? he he hmmmmm. går ikke ant og gå stille i dørene her inne. den står vertfall uttafor leiligheten min nå. så får jeg c hva jeg bestemmer meg for. men jeg elsker denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 jojo, finfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Ok, stod solgt på autodb serru..Jaså, Kjell Rune, hypp på ny bmw allikevel? he he hmmmmm. går ikke ant og gå stille i dørene her inne. den står vertfall uttafor leiligheten min nå. så får jeg c hva jeg bestemmer meg for. men jeg elsker denne bilen. hehe... du ble observert i molde i dag med et stort glis virkelig en "head-turner" den bilen der. går sikkert godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Ok, stod solgt på autodb serru..Jaså, Kjell Rune, hypp på ny bmw allikevel? he he hmmmmm. går ikke ant og gå stille i dørene her inne. den står vertfall uttafor leiligheten min nå. så får jeg c hva jeg bestemmer meg for. men jeg elsker denne bilen. Syntes jeg så noen salgs annonser på biler fra deg også jeg der det sto selges grunnet kjøp av leilighet... Ny bil i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ok, stod solgt på autodb serru..Jaså, Kjell Rune, hypp på ny bmw allikevel? he he hmmmmm. går ikke ant og gå stille i dørene her inne. den står vertfall uttafor leiligheten min nå. så får jeg c hva jeg bestemmer meg for. men jeg elsker denne bilen. Observert i Molde idag... Peen bil ja, må nesten si det!! Gliset var ihvertfall på plass. hehe, Vurderer sterkt en slik bil selv, 14dager igjen til lappen er i min hule hånd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ok, stod solgt på autodb serru..Jaså, Kjell Rune, hypp på ny bmw allikevel? he he hmmmmm. går ikke ant og gå stille i dørene her inne. den står vertfall uttafor leiligheten min nå. så får jeg c hva jeg bestemmer meg for. men jeg elsker denne bilen. Syntes jeg så noen salgs annonser på biler fra deg også jeg der det sto selges grunnet kjøp av leilighet... Ny bil i stedet? ja ja hmmm er vel snakk om prioritering nei jeg har jo leilighet fra før da, kjøpte en for 3 mnd siden. men fristet jo og shine leiligheten og bytte ut parkett med skipsplank og div, men det ser ut til att det kan bli bil prioritering her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ok, stod solgt på autodb serru..Jaså, Kjell Rune, hypp på ny bmw allikevel? he he hmmmmm. går ikke ant og gå stille i dørene her inne. den står vertfall uttafor leiligheten min nå. så får jeg c hva jeg bestemmer meg for. men jeg elsker denne bilen. hehe... du ble observert i molde i dag med et stort glis virkelig en "head-turner" den bilen der. går sikkert godt også. DAMEMAGNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke sett så mye damer snudd seg etter bilog lyd siden jeg kjørte M3 gitt. hmmmm vet ikke helt om jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Hehe, det er enda godt du tar/tok til fornuften til slutt.. Grom bil.. Jeg vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hehe, det er enda godt du tar/tok til fornuften til slutt.. Grom bil.. Jeg vil også ha du mener det er fornuft ja. he he ja ja. er ikke helt sikker på om det er fornuften som styrer her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Hvorfor er det sånn at en ALLTID finner de fete bilene når en ikke har solgt sine egne først? Skjer med meg hver gang, og det oppleves like fortvilt hver gang Bilen er iallefall drømmefaktor 10 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Nydelig bil Hadde kunna tenkt meg den der selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Ja, den er ikke solgt enda.. hehe.. Seriøst intresserte kan ta kontakt med eier.. Men han orker ikke snakke med folk som kun er ute etter å hakke på han for å tyne pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 ¨Vil først høre pris, så hakking etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Hadde vert en fordel å lagt ut pris ja Jævli fin bil vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Bilen ble annonsert til 350k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg