Bakmål Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Selger et surround annlegg. Harman kardon forsterker, pioneer sonefri DVD spiller høytalere og sub. Selges pga. studie i utlandet. Annlegget er lite brukt har stått på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Ring 41288878, og det følger med kabler alt prisen av 6000,- prisen på suben alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Må selges da jeg flytter til london, Røver kjøp. Var rundt i hele oslo og hørte på anlegg før jeg kjøpte dette, og det var soleklart det beste anlegget i prisgruppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Har du litt bilder og litt mere info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 har desverre ikke kamera ennå. skal fikse bilder etterhvert. gi meg en dag eller to så skal jeg samle litt mere info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hvilken sub er det du har? Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Hva slags HK forsterker er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Har du bilde®? Alder og spesifikasjoner på delene? Send gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå