jcvold Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Mel Gibson og Goldie hawn i kveldens film på tvnorge.de kjører rundt i en leid E30 Cabriolet1 husker ikke om det var m3. "you come to Detroit and rent a bimmer?" sier Mel,litt opgitt over at hun velger en tysk bil i den byen i usa som er kjent for bilproduksjon! (GM) http://www.tvnorge.no/index_LimeTVProgr ... id=3544426 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Tror nå alikevel jeg går for den thrilleren på Tv2 i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Top Gear på TV 3+ nå og senere i kveld kommer en episode på BBC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Samt American Chopper, American Hot Rod og Rides på Discovery ( MotorMania ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Btw, bilen ser ut som en 320, fikk ikke helt tydet hva det sto bak på den, men det var definitift ikke en M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Det var en 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Top Gear på TV 3+ nå og senere i kveld kommer en episode på BBC... hvorfor ikke bare laste det ned ? Da får man med seg alle episodene uten å gå glipp av noe.. og så kan man spole over det som ikke er noe spennende.. NRK sender jo top gear ( de kaller det Top gear - tut og kjør) men de ligger jo alt for langt etter BBC... Synd de ikke sender mer av det... sees jo tross alt av over 150 land.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Top Gear på TV 3+ nå og senere i kveld kommer en episode på BBC... hvorfor ikke bare laste det ned ? Da får man med seg alle episodene uten å gå glipp av noe.. og så kan man spole over det som ikke er noe spennende.. NRK sender jo top gear ( de kaller det Top gear - tut og kjør) men de ligger jo alt for langt etter BBC... Synd de ikke sender mer av det... sees jo tross alt av over 150 land.. Dessuten, hvis jeg husker korrekt, så er dette nedkuttede versjoner av Top Gear. De er rett og slett kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 ja det stemmer det ... varer bare 25 min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Denne siden bør dere lagre http://www.finalgear.com/shows/ Her kommer alle episodene nokså kjapt etter de er vist på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Denne siden bør dere lagre http://www.finalgear.com/shows/Her kommer alle episodene nokså kjapt etter de er vist på TV. Jeg kan absolutt anbefale denne siden. Har brukt den i 2 år nå. Episodene kommer ut bare timer etter at de har gått av luften i england. Her er det også mulig å laste ned fifth gear, som også er et meget bra bil program.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Denne siden bør dere lagre http://www.finalgear.com/shows/Her kommer alle episodene nokså kjapt etter de er vist på TV. Jeg kan absolutt anbefale denne siden. Har brukt den i 2 år nå. Episodene kommer ut bare timer etter at de har gått av luften i england. Her er det også mulig å laste ned fifth gear, som også er et meget bra bil program.. ja Fifth gear er meget ok det også.. og så har de med en kvinne, tro det eller ei... Kjempefin side, ja.. bruker den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 ja Fifth gear er meget ok det også.. og så har de med en kvinne, tro det eller ei... Kjempefin side, ja.. bruker den selv. Vicki Butler-Henderson er ingen novise når det gjelder biler... hun var med i Top-Gear (fra 1997) sammen med bl.a Tiff Needell før Jeremy Clarkson tok over programmet. Tom Ford (Fifth Gear) har forøvrig skrevet mye i CAR Magazine og skriver i dag ofte i Top Gear Magazine. Top Gear episodene som sendes på dansk TV 3+ er de lange versjonene på ca. 1 time... fantastisk underholdning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Var en 325! fikk jaggu kjørt seg! eneste jeg reagerte på var når de skjøt "bakruta" i cabrioleten med hagle,da singla det,som om den var laga av glass! trudde det var plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Var en 325! fikk jaggu kjørt seg! eneste jeg reagerte på var når de skjøt "bakruta" i cabrioleten med hagle,da singla det,som om den var laga av glass! trudde det var plast Hmm, er vel kun frontruta som er laminert? Resten av rutene trur eg er av herda glas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå